עמודי נחיתה וקמפיין לידים בפייסבוק

הרשת החברתית פייסבוק, הפכה מזמן לאחת מזירות הפרסום העיקריות עבור חברות, ארגונים ועסקים קטנים. מבין אפשרויות הקידום הנפוצות והיעילות יותר בפייסבוק, ניתן למנות את הפרסום בפייסבוק באמצעות עמודי נחיתה ויצירת קמפיין לידים בפייסבוק. כדי להבין טוב יותר על היתרונות של כל אחת מהדרכים ועל ההבדלים ביניהן, תוכלו לקרוא במאמר הבא.

קמפיין לידים בפייסבוק – מאפיינים

פרסום בפייסבוק באמצעות קמפיין לידים, מאפשר איסוף דאטה (מידע) על גולשים ספציפיים, שמחפשים את המוצר או שירות שאתם מציעים. כמו כן, הקמפיין מאפשר איסוף יעיל ונוח של מספרי טלפון וכתובות מייל וכך לבנות מאגר של קהל יעד פוטנציאלי.

אמנם, כדאי לשלב קמפיין לידים עם עמוד נחיתה רלוונטי למטרות הפרסום, אך ניתן לחסוך זאת ע"י קמפיין לידים איכותיים שמגיעים ישירות מהמודעה למייל שלכם. מומלץ ליצור קמפיין לידים כאשר מדובר בתקציב מוגבל. אך כאשר התקציב גדול ומאפשר, מומלץ לשלב עם הקמפיין עמוד נחיתה, על מנת להקנות לגולשים אמון במוצר שאתה מפרסמים ולמנוע מצבים בהם המודעה שלכם תיתפש כמודעה אינטרנטית שלא כדאי לבזבז עליה זמן ובטח שלא כסף. החשיבות של עמוד הנחיתה עולה במיוחד כאשר מדובר במוצר\שירות שהעלות שלו היא גבוהה, אזי כדי לבצע את הרכישה משקיעים מחשבה מרובה והשוואת מחירים.

קמפיין לידים איכותי – כללים חשובים

על מנת להפיק את המרב מקמפיין לידים, חשוב לפעול על פי הכללים הבאים:

·         להגדיר מטרה – לפני שמריצים כל קמפיין פייסבוק, חשוב להגדיר מטרה שבעזרת הקמפיין מבקשים להשיג. חשוב לא פחות לבדוק את הרלוונטיות של המטרה ולקבוע מטרה רציונלית שאכן ניתן להשיג בגבולות הקמפיין שלכם. להלן דוגמאות לכמה מטרות שניתן להשיג באמצעות הקמפיין:

o       הגדלת חשיפה של אנשים מתעניינים

o       יצירת דאטה על אנשים שמתעניינים בתחום מסויים

o       להניע אנשים להירשם לשירות שלכם

o       להניע אנשים להוריד מדריך או מידע כלשהו

o       הרשמה לניוזלייטר

·         לשלב מודעה אטרקטיבית ומושכת תשומת לב – הפיד עמוס בפוסטים שונים. לכן, כדי לתפוש את תשומת הלב של הגולשים, חשוב לעצב מודעה אטרקטיבית שתעורר סקרנות אצל הגולשים.

פרסום בפייסבוק באמצעות עמודי נחיתה

עמודי נחיתה הינם אחד מהכלים החשובים ביותר לבעלי עסקים וחברות, הבוחרים לקדם עצמם באמצעות מודעות ממומנת בפייסבוק, בגוגל או בכל פלטפורמת פרסום אחרת הקיימת ברשת. מטרתם העיקרית של עמודי הנחיתה היא לשפר את אחוזי ההמרה (כמות האנשים שיצרו אתכם קשר לאחר שנכנסו לעמוד) בקמפיינים של פרסום ממומן בפייסבוק.

עמודי נחיתה בפייסבוק – כללים חשובים

כדי להשיג כמה שיותר אחוזי המרה, חשוב לפעול על פי הכללים הבאים:

·         קהל יעד – כאשר בוחרים את התוכן לדף הנחיתה, מומלץ שהוא יהיה מכוון ומותאם לקהל היעד שלכם. זה יכול להתבטא הן במשלב הלשוני של הטקסט והן בבחירת אלמנטים ויזואליים על פני טקסט

·         תוכן קצר וקולעעל מנת להפוך את דף הנחיתה ליעיל ביותר, חשוב לדאוג לכך שהתוכן יהיה תמציתי ולהכניס רק את הטקסט החיוני ביותר עבור הגולשים. כמו כן, אין צורך לחזור על דברים כמה פעמים ואין צורך להכניס טקסט שעבור הלקוח הפוטנציאלי הוא חסר ערך.

·         בחירת כותרת תמציתית – חשוב לבחור כותרת תמציתית שתאפשר לגולש להבין מי אתם ומה אתם מציעים כבר ברגע הראשון שהוא נכנס לעמוד הנחיתה.

·         בידול – יש להדגיש את תועלות המוצר או השירות והיתרונות שלכם על פני המתחרים.

·         טקסט המניע לפעולה – באמצעות הטקסט, חשוב לכוון את הגולש לבצע את הפעולה שאתם רוצים שהוא יבצע בעמוד. למשל להשאיר פרטים, ליצור קשר, לרכוש מוצר וכדומה.

·         מדידה בעזרת פיקסל פייסבוקלמעשה, הפיקסל הוא קוד אשר מוטמע באתרכם או בדף הנחיתה הרצוי. על ידי כך, הפיקסל יודע לחבר בין מערכת הפרסום של פייסבוק לבין מה שקורה בדף הנחיתה. באמצעות הדאטה שנאסף על ידי הפיקסל ניתן לקבל מידע מפורט על מי הגיע לאתר, דרך איפה הוא הגיע לאתר והכי חשוב, אילו פעולות ביצעו באתר.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים