בניית אתר אינטרנט בחינם

Coi זוהי דרך קלה ליצור דף נחיתה או אתר אינטרנט עם חנות וירטואלית למשל, או ליצור אתר אינטרנט לפרויקט צוות או לקבוע פגישות ואירועים במקום נגיש בקלות. רוב בוני האתרים מקלים על כך ולרבים אפילו יש תבניות לדברים כמו יצירת קשר, אודות ודפי שירות.

צור חשבון באמצעות בונה אתרים חינמי כמו Wix או Coi ובצע את השלבים שלמעלה, אחת הדרכים הקלות ביותר לעשות זאת היא לבחור את אחד מבוני האתרים הטובים ביותר, להירשם לתוכנית חינמית המספקת בניית אתר בחינם עבור השירותים המועדפים עליך, ולאחר מכן לבנות את האתר שלך בעצמך – כאן אנו עוברים על השלבים הנדרשים ליצירת אתר בחינם.

האם Coi לבניית אתרים בחינם מספיקה לאתר מקצועי?

כפי שאתה יכול לדמיין, מערכות בניית אתרים רבות מציעות תוכניות בחינם לבניית האתר שלך. בעוד שבוני אתרים ומערכות CMS מספקות את היכולת להפעיל ולנהל פרויקטים שלמים כמעט ללא עלות, הם לא לגמרי בחינם. בוני אתרים אלה פועלים על פי מה שנקרא מודל עסקי freemium, שבו לקוחות שמשלמים עבור תכונות נוספות מממנים ביעילות את המאושרים עם תוכנית מוגבלת ללא גבולות.

אבל לתוכניות החינמיות יש כמה מגבלות שיכולות לתת לאתר העסק שלך מראה לא מקצועי כמו שמות דומיין מוזרים ומודעות פולשניות כעת, לאחר שראינו שניתן ליצור אתר אינטרנט בחינם, אולי אתה תוהה אם אתה יכול ליצור חנויות מקוונות בחינם גם עם Coi.

התוכנית החינמית מעניקה לך כמעט את כל הפונקציונליות של בונה אתרי Coi – שלא לדבר על היכולת לבנות איתו מספר סוגים של אתרים כדי לתרגל ולשפר אותם.

בתור בונה אתרים קל לשימוש למתחילים Weebly מתמקד באינטרנט עבור תכונות נוספות ואבטחה משופרת. הגרסה החינמית של הפלטפורמה גם מאפשרת לך ליצור מספר בלתי מוגבל של דפים למרות שהמותג Wix נשאר פעיל. תאימות ואבטחה מוגברת הולכים יד ביד עם ממשק גרירה ושחרור.

Wix הוא בונה האתרים הטוב ביותר שאתה יכול לבחור ולהשתמש בו כדי לבנות אתר שלם מבלי לבזבז פרויקט. למעלה מ-180 מיליון אנשים ברחבי העולם בחרו ב-Wix לבנות את האתר החינמי שלהם.

בניית אתרים בחינם במודל תשלום חודשי

לבסוף נראה לך כיצד ליצור אתר אינטרנט בחינם בשתי הפלטפורמות הפופולריות ביותר, מצד שני לדעת כיצד ליצור אתר חינמי יכול להיות בעל ערך רב אם אתה בתקציב מצומצם. אפשרות נוספת המספרת בניית אתרים בחינם היא לשקול תוכנות קוד פתוח חינמיות כמו וורדפרס ואחסון אתרים חינמי שכן לפחות תשלמו על אחסון, רישום דומיין וסיוע מקצועי בבניית אתרים אם לא עיצבתם ופיתחתם את האתר בעצמכם.

בדרך כלל ניתן ליצור אתר יפהפה מבלי לשלם חשבונות כלשהם. יש יתרונות ברורים לשדרוג לתוכנית בתשלום, אז טוב לדעת כמה זה יעלה.

לחלק מהשירותים המפורטים יהיו כל האמור לעיל; חלקם יחסרו אחד או יותר מאלה, אך ייתכן שיסופקו תכונות אחרות. הם מוגבלים ל-1 GB של שטח, 10 GB של רוחב פס ולכל היותר 2 אתרי אינטרנט.

Coi מיועד למעצבים מפתחים ומשתמשים חזקים שרוצים ליצור אתר אבל צריכים יותר חופש עיצובי מבוני אתרים מסורתיים כמו Squarespace או Weebly. במקום לעבוד כמו מעצב אינטרנט מסורתי גרור ושחרר, Coi מאפשר לך לבחור את הנישה שלך ולאחר מכן להתאים אישית תבנית מותאמת אישית עבור הנישה הזו – שמושכת חדשים ללא ניסיון בעיצוב או פיתוח (תחשוב על אלה שצריכים ליצור אתר אינטרנט בהקדם אפשרי ללא ניסיון באתר).

אם תבחר להוסיף עוד תכונות או שירותים לשירות האתר החינמי או להוסיף עוד תכונות אתר + שיווק זה יומר לתוכנית בתשלום שתחדש אוטומטית את מחיר החידוש הנוכחי ללא פעולה נוספת מצידך עד ההצעה לא מבוטלת. המערכת מאפשרת שימוש בפונקציית תמיכה רב לשונית כך שכל אתר אינטרנט אישי/ארגוני זמין במספר שפות.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפים להריסת מבנים

מאמר זה מספק הנחיות לגבי שיטות עבודה מומלצות להריסת מבנים. הוא מכסה מגוון שיקולים, החל מתכנון מוקדם ועד אמצעי בטיחות,