מרכז שביט כנסים והדרכות

מבוא – מהו מרכז שביט?

מרכז שביט הוא מתחם בין 3 קומות בלב מתחם הבורסה ברמת גן, החזון של המתחם הוא להעניק בית והשראה ליוצרי תוכן, מרצים ואנשי עסקים. המרכז מספק מגוון רחב של כיתות, אולמות, חדרי ישיבות, קליניקה וגג לכל סוג של אירוע ולכל חוויה שתרצו להעביר. הייחודיות של המרכז באה לידי ביטוי בכך שאינו מתחם כיתות רגיל, במרכז תמצאו מומחי תוכן רבים בתחומי המיתוג, שיווק, ניהול עסקי ופיננסי ומומחי טכנולוגיה יעזרו להתאים לכם פתרונות לכל חלום שתרצו להגשים עם התוכן הייחודי שלכם. לעוד מידע שוטף אנחנו מזמינים אתכם לעקוב אחרינו ברשתות.

מרכז שביט – חללים להשכרה ברמת גן

מרכז שביט לכנסים והדרכות הוא מרכז כנסים ברמת גן, ישראל. הוא מציע מגוון חדרי ישיבות ואודיטוריום עם טכנולוגיה עדכנית, כמו גם שירותים נוספים.

החל מחללים להשכרה לכל צורך ועד ייעות מקצועי, מתן פתרונות טכנולוגיים ועסקיים, סיוע בבניית מודל עסקי ופיננסי מנצח – כל מה שאתם צריכים תחת קורת גג אחת בלב הבורסה ברמת גן.

למרכז שביט גישה ייחודית לכנסים וסדנאות. הם מתמקדים ביצירת סביבה מעוררת השראה ונוחה למשתתפים. הם משתמשים במרחב היצירתי שלהם כמו גם בנוף שמסביב כדי ליצור אווירה זו.

זהו מקום מצוין לאירוח הכנס או הסדנה הבאים שלכם אם אתם מחפשים סביבה מעוררת השראה עם מגע מודרני.

למה אתה יכול לצפות ממרכז שביט

מרכז שביט  הוא מרכז כנסים והדרכה המתמקד בצומת הטכנולוגיה, השיווק והתקשורת בעידן הדיגיטלי. המרכז הוקם על ידי אילן שביט, יזם שהעביר את הקריירה שלו בעבודה עם ארגונים מהגדולים בישראל.

המרכז שואף לספק סביבה שיתופית ליזמים לעבוד על הרעיונות שלהם תוך החלפת מיומנויות עם יזמים אחרים.

מרכז שביט הינה חברה המציעה מגוון רחב של שירותים ומוצרים לכנסים, הדרכות ואירועים נוספים. הם יכולים לעזור לך לתכנן את האירוע שלך מתחילתו ועד סופו. הם מציעים שירותי ייעוץ שיעזרו לכם באירוע שלכם והם יכולים גם לספק קייטרינג, השכרת ציוד AV, השכרת חללים ועוד.

מתכנני אירועים תמיד מחפשים את הדרכים הטובות ביותר להפוך את האירועים שלהם לאינטראקטיביים יותר. מרכז שביט מספק כמה רעיונות מעולים איך אתה יכול לעשות את זה עם השירותים שלהם. הם עזרו לכמה מהחברות הגדולות בישראל לתכנן את האירועים שלהן.

למרכז שביט יש גם צוות מומחים המתמחה בתחומים שונים כך שיוכלו לתת שירות מותאם אישית לכל סוגי האירועים לא משנה כמה גדולים או קטנים.

פרופיל הצוות – מי עומד מאחורי הקלעים במרכז שביט?

צוות מרכז שביט מורכב מקבוצה מגוונת של אנשים בעלי רקע וכישורים שונים.

צוות מרכז שביט כולם נלהבים מהארגון ומשימתו. הם מחויבים להעצים את הלקוחות שלהם לעשות שינוי בחייהם ובקהילותיהם.

הצוות במרכז שביט תמיד מחפש דרכים חדשות להביא ערך רב יותר ללקוחותיהם, בין אם זה באמצעות הדרכות חדשות, סדנאות או מפגשי ייעוץ.

· חללים לכנסים, סדנאות וימי עיון

· כיתות להשכרה

· קליניקה להשכרה
למידע מורחב על מרכז שביט כנסים והדרכות כדאי לבקר ב- shavitcenter.space

· גג לאירועים

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים