מה צריך לעשות כדי להימנע מפטרייה בציפורן?

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הפטרייה הנבזית

פטרת ציפורניים היא בעיה שכיחה שיכולה להיגרם ממספר גורמים שונים. זה יכול להיות קשה להתמודד עם פטרת ציפורניים כי זה דורש הרבה סבלנות ומסירות. הדרך הטובה ביותר להימנע מפטרת בציפורניים היא לטפל בציפורניים ובידיים שלך באופן כללי.

– ללבוש כפפות כאשר אתה חשוף לכימיקלים קשים או חומרים מגרים אחרים,

– שמור את הציפורניים שלך נקיות עם מים וסבון,

– לנעול נעליים שמכסות את בהונותיך,

– השתמשו בקרם לחות על הידיים והציפורניים.

פטרת ציפורניים היא מצב עור שכיח המשפיע על מיטת הציפורן, לוחית הציפורן והציפורן. הפטרייה עלולה לגרום לכתמים צהובים או חומים על הציפורניים.

פטרת ציפורניים נגרמת מגורמים שונים כמו היגיינה לקויה, נעליים צמודות, סוכרת ומצבים רפואיים נוספים הגורמים לאדם להיות רגיש יותר לה.

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הפטרייה המגעילה הזו היא לטפל בה באמצעות תרופות אנטי-פטרייתיות מקומיות OTC או תרופות אנטי-פטרייתיות מרשם.

מהי פטרת ציפורניים?

פטרת ציפורניים היא זיהום שכיח הפוגע במיטת הציפורן ועלול לגרום לשינוי צבע, עיבוי והפרדה של הציפורן ממיטת הציפורן.

ישנם גורמים רבים לפטרת ציפורניים. הסיבה השכיחה ביותר היא מגע עם פטרייה הנקראת דרמטופיטים. ניתן למצוא פטריות אלו באדמה, אבק ובאוויר.

כדי להימנע מזיהום זה יש לנקות את הידיים לעיתים קרובות במים וסבון או להשתמש בחומר לחיטוי ידיים על בסיס אלכוהול. יש לנעול גם נעליים המכסות את כפות הרגליים לחלוטין כדי להימנע ממגע עם רצפות שעלולות להכיל פטריות או מזהמים אחרים שעלולים להוביל לפטרת ציפורניים.

פטרת ציפורניים היא זיהום שכיח הפוגע בציפורניים. זה יכול להיגרם ממגוון גורמים, כולל מגע עם אדם נגוע, כסיסת ציפורניים והימצאות בסביבה לחה זמן רב מדי.

ישנן דרכים רבות להימנע מפטרת ציפורניים באופן טבעי. אחת הדרכים היא לוודא שאתם שומרים על ידיכם נקיות ויבשות. כדאי גם להימנע מללכת יחפה במקומות ציבוריים כמו בריכות, חדרי כושר וחדרי הלבשה. אם אתה הולך יחף אז הקפד ללבוש כפכפים או הנעלה אחרת המכסה את הרגליים.

#1 צמצם את הלחות והזיעה- המיקרואורגניזמים הגורמים לפטריות ציפורניים משגשגים בסביבות לחות. הגבל את כמות הלחות שאתה יוצר סביב הציפורניים שלך על ידי לבישת כפפות והפחתת ההזעה.

פטרת ציפורניים היא זיהום שכיח, לא מושך ולעיתים כואב שיכול להשפיע על אנשים בכל הגילאים. זה יכול להיגרם ממגוון גורמים כולל חשיפה ממושכת ללחות וזיעה.

כדי להימנע מפטרת ציפורניים, יש כמה דברים שכדאי לעשות כדי לשמור על בריאות הציפורניים. כדאי לשמור על ציפורניים יבשות ונקיות, להימנע מללבוש נעליים וגרביים הדוקות, לקצץ את הציפורניים בקביעות בעזרת קוצץ או מספריים, ולהשתמש בלק אנטי פטרייתי אם את רוצה למנוע פטרת ציפורניים.

פטרת ציפורניים יכולה להיות מצב קשה לניהול. זה נגרם על ידי מיקרואורגניזמים המשגשגים בסביבות לחות, כגון גרביים או נעליים מיוזעות.
למידע מורחב אודות מה צריך לעשות כדי להימנע מפטרייה בציפורן? ופטרייה בציפורן נא לבדוק כאן: rozline.co.il

הדרך הטובה ביותר להימנע מפטרת ציפורניים היא להפחית את הלחות והזיעה בסביבה שלך. זה כולל לבישת גרביים ונעליים יבשות, הימנעות משימוש במקלחות משותפות ושטיפת ידיים באופן קבוע.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפים להריסת מבנים

מאמר זה מספק הנחיות לגבי שיטות עבודה מומלצות להריסת מבנים. הוא מכסה מגוון שיקולים, החל מתכנון מוקדם ועד אמצעי בטיחות,