בושם נרסיסו שחור

מהו נרקיס שחור?

בשנת 1925 יצר הבשם הצרפתי ארנסט בו ניחוח לכבוד הסרט האילם הבריטי Black Narcissus. הבושם הוא ניחוח פרחוני עם ניחוחות של יסמין, ילנג-ילנג וורד.

הבושם נקרא במקור "נרסיס נואר", אך שמו שונה ל"נרקיס שחור" כדי למנוע בלבול עם בושם אחר באותו שם.

כאשר הוא שוחרר בשנת 1925, אנשים רבים היו מבולבלים לגבי הריח של נרקיס שחור. אבל נראה שהבלבול הזה לא פגע במכירות כי הוא הפך לרב מכר לתקופתו. רישומי מכירות מראים כי למעלה מ-100,000 בקבוקים נמכרו תוך שנה משחרורו.

הסיפור מאחורי נרקיס השחור הוא שהוא נוצר בהשראת הסרט באותו השם שמספר את סיפורן של שתי נזירות שנוסעות להודו ומתאהבות זו בזו.

בושם נרקיס שחור הוא אחד הבשמים הפופולריים ביותר לנשים. זהו ניחוח פרחוני שקיים כבר עשרות שנים ועדיין נותר כאחד מניחוחות הנרקיס השחור הטובים בשוק.

הבושם של נרקיס שחור הוא ניחוח המורכב מיסמין, ורד, וניל ואלגום. הבושם נוצר על ידי ז'אן קרלס בשנת 1947 והוא הפך פופולרי בקרב נשים שחיפשו ריח שיגרום להן להרגיש אלגנטיות ונשיות.

התכונות של פרחי נרקיס שחור דומות לאלו של סוגי פרחים אחרים כמו ורדים או חבצלות. יש להם ריח מתוק עז שיכול לגרום לאנשים להרגיש מאושרים או רגועים כשהם מריחים אותו. המשמעות מאחורי השם "נרקיס שחור" אינה ברורה אך קיימות תיאוריות רבות לגביו כגון:

– יש כמה אנשים שמאמינים שהשם בא מכמה כהה חיית המחמד של הפרח
למידע נוסף אודות בושם נרסיסו שחור באפשרותך להעיף מבט ב- nar.co.il

בושם נרקיס שחור- השם והאטימולוגיה שלו

השם "נרקיס שחור" נגזר מהמילה היוונית "נרקיס" שפירושה "לישון". הצמח נקרא על שם הנוער היפהפה נרקיס, שהתאהב בבבואתו שלו והפך לפרח.

האטימולוגיה של בושם נרקיס שחור מושרשת בשמו. הניחוח בעל ניחוח כהה ומסתורי שיגרום לך להרגיש כאילו אתה הולך ביער בלילה.

הבושם נוצר על ידי המעצב נרקיסו רודריגז בשנת 2003. שמו של הבושם הוא רפרנס לסרט מ-1947, Black Narcissus, שהוא עיבוד לרומן מאת רומר גודן.

השם "נרקיס" נובע מהדמות המיתולוגית היוונית העתיקה של נרקיס וגורלו הטרגי. הוא היה צעיר נאה שדחה את כל אלה שאהבו אותו ודחה את התקדמותם בשל יופיו. כעונש על ההיבריס הזה, הוא היה מקולל להתאהב בבבואתו שלו בבריכת מים. הוא לא היה מסוגל להחזיק את היופי שלו, הוא התרחק ומת מביט בו.

מדריך לבוש נרקיסיסט שחור לנשים

Narcissist Black Perfume הוא ניחוח חדש מבית Narcissist Cosmetics. זהו ריח חושני, מסתורי ואפל המושלם לעונת החורף.

הוא מגיע בבקבוק שחור מדהים עם פקק זהב וכולל תווים של וניל, אזוב אלון ואלגום. לבושם עצמו ניחוח עז ועשיר שנשאר לאורך כל היום.

הבושם יכול לשמש הן כאפטרשייב או כקולן ואידיאלי ללבוש גברים ונשים כאחד. יש לו ריח חזק אך לא משתלט שיישאר על העור שלך כל היום מבלי להיות שתלטני מדי או בעל ריח מתוק מדי.

בושם שחור של נרקיס הוא סוג של בושם הנלבש בדרך כלל על ידי נשים.

צמח הנרקיס הוא סוג של פרח הגדל בטבע וניתן לגדל אותו גם בגינות ביתיות.

צמח הנרקיס השחור, הנקרא גם "יסמין בניחוח לילה" ו"מלכת לילה יסמין", נפוץ בעיקר באזור הים התיכון.

סקירת בושם נרקיסיסט שחור ותיאורי ריח

מאמר זה יסקור את הבושם הנרקיסיסט השחור ויספק תיאורי ריח.

הבושם Black Narcissist הוא ניחוח חדש של ריהאנה. הוא הושק במרץ 2016 והוא זמין בגדלים שונים, כולל רולרבול. לבושם ניחוח פירותי עם תווים של וניל, ענבר ויסמין.

הבושם Black Narcissist הוא ניחוח המכוון לאישה בטוחה בעצמה. הניחוח הוא ניחוח פרחוני אוריינטלי עם תווים של נרקיס שחור ויסמין. הבושם Black Narcissist זמין בבקבוק ספריי 3.4 אונקיות.

תרסיסי בושם משמשים בדרך כלל במסגרות חברתיות או כדי לגרום לעצמך להריח טוב מבלי לפגוע באחרים באמצעות שימוש רב בקלן או ספריי גוף. יש אנשים שגם לובשים בושם כדי להסוות ריח של עשן סיגריות, אלכוהול וריחות לא רצויים אחרים שאולי קלטו במהלך היום.

ריסוס בושם על הבגד יכול לעזור למנוע ממנו להתלכלך על ידי זיעה או חומרים אחרים על העור כגון איפור ושמן גוף.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפים להריסת מבנים

מאמר זה מספק הנחיות לגבי שיטות עבודה מומלצות להריסת מבנים. הוא מכסה מגוון שיקולים, החל מתכנון מוקדם ועד אמצעי בטיחות,