כמה זמן אחרי ניתוח הגדלת חזה אפשר לטוס?

מהו ניתוח הגדלת חזה ומהם סוגי ההליכים השונים?

ניתוח הגדלת חזה הוא הליך כירורגי המגדיל ומעלה את השדיים. ישנם סוגים שונים של הליכים כגון הגדלת חזה מסורתית, החתך בקפל התוך חזה והחתך הפריאריאולרי. הניתוח נעשה בדרך כלל בהרדמה מלאה עם אשפוז של 1-2 ימים.

השאלה הנפוצה ביותר שאנשים שואלים כשהם משתלים בחזה היא "כמה זמן אחרי הניתוח אני יכול לעוף?" חשוב לדעת שייקח זמן עד שהגוף שלך ירפא והשתלים שלך יתייצב לפני שתוכל לטוס שוב. יש להמתין לפחות 6 שבועות לאחר ניתוח הגדלת חזה לפני הטיסה.

ניתוח הגדלת חזה הוא הליך שמגדיל ומעצב מחדש את השדיים. זה נקרא גם ניתוח הגדלת חזה או ממופלסיה. ההליך יכול להיעשות מסיבות שונות, כמו להגדיל את גודל החזה, לשפר את הסימטריה של השדיים או לתקן פגם מולד.

הגדלת חזה יכולה להתבצע בדרכים שונות. ישנם שלושה סוגים של הליכים:

הסוג הנפוץ ביותר של הגדלת חזה נקרא כריתת שד תת עורית עם התקנת שתלים. הליך זה כולל נטילת שומן מחלק אחר בגוף המטופלת והחדרתו לאזור השד לפני הכנסת שתל מתחת לשריר על מנת להגדיל אותם. שני ההליכים האחרים מבוצעים דרך חתך שנעשה סביב הפטמה ומשמשים כאשר אין מספיק רקמת שומן באזור זה לכריתת שד תת עורית עם התקנת שתל. שני הליכים אלה כוללים הנחת שתלים מעל או מתחת לשריר מבלי להסיר כל רקמת שומן מאחרים

הבנת הנוהל, ההשלכות של הטיסה והכללים הכלליים

טיסה לאחר ניתוח הגדלת חזה היא שאלה נפוצה שנשים רבות שואלות.

ההליך יכול להיעשות בהרדמה מקומית או בהרדמה כללית.

חשוב להבין את ההשלכות של טיסה ואת הכללים הכלליים לפני הטיסה.

הדבר הראשון שצריך להבין הוא שייקח זמן מה עד שהשתלים יסתדרו בתפקידם החדש, מה שיכול לקחת עד שישה שבועות עבור חלק מהנשים ועד 12 חודשים עבור אחרות.

מסגרת זמן זו אינה כוללת כל נפיחות או חבורות כתוצאה מהניתוח, מה שעשוי להשפיע גם על ההרגשה שלך לגבי טיסה לאחר ניתוח הגדלת חזה.

חשוב להתייעץ עם המנתח שלך לפני שאתה טס כי הוא יידע כמה זמן ייקח לגוף שלך להחלים ואם יש אמצעי זהירות אחרים שצריך לנקוט לפני הטיסה.

כמה זמן צריך לחכות לטוס אחרי הגדלת חזה?

הכלל הכללי הוא להמתין 1-2 שבועות לפני הטיסה לאחר ניתוח הגדלת חזה.

בפוסט זה נדון מתי תוכלי לטוס לאחר ניתוח הגדלת חזה ומה לעשות כדי להתכונן לטיסה.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני שאתה טס לאחר ניתוח הגדלת חזה. הגורם החשוב ביותר הוא סוג הניתוח. התשובה לשאלה זו תשתנה בהתאם לסוג הגדלת החזה שעברת.

אם עברת הרמת חזה, אז אתה יכול בדרך כלל לטוס אחרי שבועיים. אם עברת הגדלת חזה עם שתלים, אז מומלץ להמתין ארבעה שבועות לפני הטיסה. הסיבה לכך היא הסיכון של עקירת שתל וגם בגלל שיש סיכוי שהשדיים החדשים שלך יהיו רגישים או נפוחים ועלולים לכאוב במהלך הטיסה.

האם אתה יכול לעוף עם ניקוז במקום מהליך הגדלת חזה?

שאלה זו מעניינת במיוחד נשים ששוקלות ניתוח הגדלת חזה. התשובה לשאלה זו יכולה להשתנות בהתאם לסוג הניתוח ולמנתח.

האגודה האמריקאית למנתחים פלסטיים (ASPS) ממליצה לנשים להמתין לפחות ארבעה שבועות לפני שהן טסות לאחר ניתוח הגדלת חזה. במהלך תקופה זו, חשוב להימנע מכל מגע עם מים, כולל שחייה או רחצה.

במקרים מסוימים, אישה עשויה להיות מסוגלת לטוס מוקדם יותר מארבעה שבועות לאחר ניתוח הגדלת חזה אם עברה הליך ללא נקזים והמנתח שלה מאשר.

זו שאלה נפוצה, והתשובה היא כן, ניתן לעוף לאחר ניתוח הגדלת חזה.

ייתכן שיש לך ניקוז מאתר הניתוח שלך במשך כמה ימים לאחר הניתוח. אם זה המקרה, ואתה לא חווה כאב או אי נוחות, אז זה בטוח לטוס עם ניקוז במקום.

אם אתה חווה כאב או אי נוחות מהנקזים, התייעץ עם המנתח שלך לפני הטיסה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפים להריסת מבנים

מאמר זה מספק הנחיות לגבי שיטות עבודה מומלצות להריסת מבנים. הוא מכסה מגוון שיקולים, החל מתכנון מוקדם ועד אמצעי בטיחות,