בניית חדר נוסף בירושלים

חוק הבניה בירושלים 

הזמינו עכשיוב קבלן מומלץ בירושלים והסביבה 

חוק הבניין בירושלים, שעבר בשנת 2018, הוא דבר חקיקה המסדיר את הבנייה בעיר. היא הוכנסה כדי להסדיר את האוכלוסייה הגדלה ולספק דיור בר השגה לכל הירושלמים.

כתוצאה מחוק זה, נדרשים כעת היזמים להקצות לפחות 25% מיחידות דיור חדשות לדיור מעוטי הכנסה.

דיני בניה בירושלים הם תחום משפטי מורכב. זהו תחום העוסק בהיבטים רבים ושונים של המשפט ושזור בתחומים נוספים כמו דיני קניין ודיני בניה.

על חוק הבניה בירושלים חלים חוקים שונים, בהתאם לסוג העבודה הנעשית. ישנם גם סוגים שונים של אישורים הדרושים לסוגי עבודה שונים. למשל, לבניית חדר נוסף צריך אישור מהעירייה וגם מוועדת התכנון.

הקדמה: הסיפור מאחורי מלון ממילא החדש

מלון ממילא הוא מלון חדש שנבנה בחלק ההיסטורי של ירושלים. המלון תוכנן כך שיכבד את העיר העתיקה ואת המורשת שלה.

הסיפור מאחורי מלון ממילא החדש הוא סיפור מעניין. הכל התחיל מקבוצת יזמים ישראלים שביקשו להקים מלון בירושלים. הם מצאו בניין ישן שהיה נטוש במשך שנים והיו תוכניות לשפץ אותו. אבל אז, הם גילו שהבניין הזה הוא למעשה בית קברות מוסלמי בן מאות שנים, מה שהוביל אותם לשנות את התוכניות שלהם ולהתחיל מאפס במקום אחר.

הסיפור מאחורי מלון ממילא החדש הוא סיפור מרתק. הכל התחיל ב-2009 כשהרשות לפיתוח ירושלים הודיעה שהיא תחפש משקיעים פרטיים להקמת בית מלון בעיר. המטרה הייתה ליצור מקומות עבודה, להגביר את התיירות ולספק יותר אפשרויות למבקרים.
למידע נוסף אודות בניית חדר נוסף בירושלים עליך לבדוק כאן: shipootz.co.il

הרשות לפיתוח ירושלים קיבלה הצעות רבות מרחבי העולם ובסופו של דבר בחרה בקבוצת מלונות טישמן, שבנו אז גם בתי מלון בתל אביב ובחיפה.

החברה פתחה בתחרות בינלאומית לאדריכלים בה זכה משה ספדי, אדריכל ישראלי-קנדי הידוע בעיצובו הנועז ובשימוש הייחודי בחומרים.

הבנייה החלה בסוף 2015 ונמשכה עד 2016 עם פריצת דרך ב-12 בספטמבר של אותה שנה. המלון נפתח ב-25 בנובמבר 2017 בטקס בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו וכן משה ספדי עצמו.

היתר בניה להוספת חדר נוסף בירושלים – עיתוי ותהליך

תהליך הוספת חדר לביתך בירושלים אינו פשוט כפי שהיה בערים אחרות.

היתרי בנייה ניתנים על ידי עיריית ירושלים, אך יש להגיש בקשה אליהם לפחות חצי שנה לפני תחילת הבנייה. כמו כן, צריך לספק תוכנית של הבנייה וחוות דעת של אדריכל על התכנון.

הוספת חדר נוסף בירושלים היא נוהג נפוץ עבור אנשים רבים. עם זאת, על מנת לעשות זאת, עליך לקבל היתר בנייה. תהליך קבלת היתר זה אינו מסובך וניתן לבצעו תוך מספר ימים.

התהליך כרוך בהגשת תוכניות הבנייה לעירייה ולאחר מכן הם יבדקו אותה ויוציאו את ההיתרים הנדרשים.

על מנת לקרוא עוד פרטים נוספים על בניית חדר בירושלים ובניית חדר נוסף בירושלים עליך לגשת לאתר shipootz.co.il

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים