מסלול נינג'ה – כל אחד יכול

מה זה מסלול נינג'ה ?

מסלול נינג'ה הוא מסלול המשולב פעילות ספורטיבית מהנה ומתאים לאימון מקצועי או אישי ולמנעד רחב של גילאים. המסלול מורכב ממגוון של מתקנים, העובדים על פלג גוף עליון בעיקר, למשל : סולם הסלומון המפורסם, קיר טיפוס, גלגלים ועוד.

מסלול הנינג'ה הפך מזמן לפופולרי בקרב הישראלים, בכל שכבות הגילאים – החל מגיל 4, ובין היתר גם בניית מסלול נינג'ה. בעיריות  וברשויות המקומיות הבינו את הביקוש הרב שיש למסלולי הנינג'ה ולכן, התחילו לבנות פארקים מותאמים; אנשים אשר שיש באפשרותם, בונים מסלול נינג'ה גם בחצר האחורית.

חשוב שבניית מסלול הנינג'ה תעשה באופן בטיחותי ובכפוף למכון התקנים של ישראל. בנוסף, טרם בניית המסלול, יש לבדוק היטב את כל הדרוש – חומרים, זמן עבודה, מידות, זמן  התקנה ועוד.

חדר כושר ביתי נינג'ה קיוב

הנינג'ה קיוב הוא חדר כושר ביתי מושלם לבילוי משפחתי ולשיפור הכושר הגופני. הוא מתאים לכל אחד, מגיל 4 וכל מה שנדרש, הוא מוטיבציה ורצון ליהנות.

המתקן הביתי הנפוץ בבניית מסלול נינג'ה הוא ה- "נינג'ה קיוב". בעצם, מדובר במתקן שמכיל את מרבית המכשולים, ויש גם אפשרות להוסיף מכשולים נוספים. ישנן חברות שדואגות להכל וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק להתקשר ולבצע הזמנה.

אחד היתרונות במתקן הנינג'ה קיוב, כשבונים את המסלול – הוא ניתן להעברה. כלומר, אם אתם עוברים דירה, המתקן עובר יחד איתכם, כי הוא לא מקובע לשטח. הוא ניתן להתקנה בכל שטח ישר : דשא, דשא סינטטי, אספלט, בטון, ריצוף רגיל/ משתלבות ועוד. גודל השטח חייב להיות לפחות 3*3 מטרים.

בניית מסלול נינג'ה

המתקן עמידת לתנאי מזג האוויר. לא מומלץ להשתמש בו כאשר הוא רטוב כדי למנוע סכנת החלקה.

אביזרים נפוצים למתקן נינג'ה קיוב

בבניית מסלול הנינג'ה, יש אפשרות לבחור את הרמה של הנינג'ה קיוב – קלאסי, מגה קיוב, פרו. הקלאסי מתאים למתחילים, המגה קיוב מתאים למתקדמים והפרו מתאים למקצוענים. ועדיין, לכל מתקן אפשר להוסיף אבזור.

האביזרים הפופולרים הם :

·         סולם הסלומון – מי לא מכיר את הסולם המפורסם, בו אפילו המקצוענים נפלו. מדובר באביזר מאוד פופולרי ומבוקש.

·         פגבורד – עוד אביזר מאוד פופולרי בקרב המתאמנים וידוע כמפיל מקצוענים. במכשול זה צריך חוזק עצום בפלג גוף עליון ; יש מוטות אותם צריך להכניס לחורים, תוך שאתה באוויר, וכך מתקדמים למכשול הבא. במכשול זה, צריך להשתמש בטכניקה נכונה, על מנת לא להתעייף מהר ולעשות את זה נכון.

·         סט מזרנים –במכשולים שדורשים בעיקר פלג גוף עליון, הקושי הוא גדול מאוד ואנחנו יכולים למצוא את עצמנו נופלים לא מעט. לכן, חשוב מאוד לרכוש מזרנים ולשים למטה, כדי למנוע פציעות גופניות שונות.

·         סטפרים – המראה רק מטעה- הוא רק נראה קל, אבל הוא לא! אמנם הוא לא דורש חוזק של פלג הגוף העליון,  אבל הוא כן דורש ריכוז ומהירות, אחרת נמצא את עצמנו על המזרן.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפים להריסת מבנים

מאמר זה מספק הנחיות לגבי שיטות עבודה מומלצות להריסת מבנים. הוא מכסה מגוון שיקולים, החל מתכנון מוקדם ועד אמצעי בטיחות,