ירח דבש במיאמי

הקדמה: 10 היעדים המובילים לירח דבש במיאמי

מיאמי היא אחד מיעדי ירח הדבש הפופולריים בעולם. עם החופים היפים שלה, מזג האוויר המדהים וחיי הלילה התוססים שלה, מיאמי מציעה משהו לכולם.

10 היעדים הטובים ביותר לירח דבש במיאמי הם:

1) סאות' ביץ'

2) גמלוני אלמוגים

3) קוקוס גרוב

4) קי ביסקיין

5) מיאמי ביץ'

6) גני חילאה

7) Sunny Isles Beach

8) Bal Harbor Village 9) אזור קניון אוונטורה 10) נמל התעופה הבינלאומי של מיאמי

מס' 1 מיאמי ביץ'

החלק הזה עוסק ביופיו של מיאמי ביץ'. המחבר מנסה לשכנע את הקוראים לבקר בחוף על ידי תיאור היופי של המקום הזה.

מיאמי ביץ' הוא יעד נופש פופולרי עבור אנשים רבים ואין זה פלא מדוע. זה מקום נהדר להירגע וליהנות מהשמש, החול והים. המים במיאמי ביץ' כל כך צלולים שאפשר לראות עד תחתית קרקעית האוקיינוס כששוחים בהם. ויש כל כך הרבה סוגים שונים של דגים שחיים במים האלה! זה גורם ליום נחמד באמת באחד מסיורי הסירה או טיולי הים שלנו. יש גם הרבה דברים נהדרים לעשות ביבשה, כמו לחקור את שוניות האלמוגים היפות שלנו או לצאת לסיור דולפינים עם מדריך מומחה.

#2 הפארק הלאומי ביסקיין

הפארק הוא ביתם של מינים רבים של בעלי חיים וצמחים. יש לו גם היסטוריה שתחילתה במאה ה-17. יש הרבה דברים לעשות בפארק, כולל מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים, נקודות דייג, אזורי פיקניק ועוד.

הפארק ידוע בעיקר בזכות יערות המנגרובים שלו ומגוון חיות הבר המאכלסות אותם. בפארק מגוון רחב של צמחים, בעלי חיים ומערכות אקולוגיות.

#3 South Beach

אזור מיאמי ביץ' הוא ביתם של כמה מהחופים המפורסמים והפופולריים ביותר בעולם. סאות' ביץ' הוא יעד מפורסם לתיירים, סלבריטאים ומקומיים כאחד בגלל מיקומו בסמוך ללב מיאמי ביץ' והחופים היפים שלו.

לסאות' ביץ' יש מוניטין של אחד המקומות הזוהרים ביותר על פני כדור הארץ. הוא ידוע בזכות המלונות הגבוהים, המסעדות האופנתיות, חיי הלילה והקניות. זה ידוע גם בארכיטקטורת הארט דקו שלו שהופכת אותו לרקע מושלם לתמונות חתונה!

החלק הכי טוב בסאות' ביץ' הוא שיש לו מה להציע לכולם! בין אם אתם מחפשים מלון יוקרתי עם בר לצד הבריכה או סתם רוצים להירגע על החוף עם האצבעות בחול, תמצאו אותו כאן.

#4 Coconut Grove Village Mall

קניון קוקונט גרוב וילג' הוא מרכז קניות הכולל חנויות ומסעדות רבות. הקניון ממוקם בלב קוקוס גרוב והוא כולל חניון גדול למי שנוהג. הקניון הזה פועל כ-30 שנה, והוא חווה שינויים רבים במהלך השנים.

מחלקת המשאבים הרגולטוריים והכלכליים של מחוז מיאמי-דייד (RER) אישרה את בניית הקניון הזה בשנת 1988. היזם המקורי היה חברת האחים לוריא, אך הם מכרו את הנכס לחברה בינלאומית בשם AIG Investments Limited Partnership בשנת 1996. שותפות זו היו תוכניות להמיר את הקניון הזה לפיתוח מעורב שיכלול יחידות דיור, שטחי משרדים ושטחי מסחר.

בשנת 2007, AIG Investments Limited Partnership מכרה את הנכס לחברה אחרת בשם Ponte Tower Development LLC תמורת 48 מיליון דולר. חברה זו עומדת גם מאחורי פיתוחים אחרים כמו Brickell City Center ו-Brickell Heights East Tower Condominiums. הם מתכננים

#5 אי התוכים הג'ונגל

הדרך הטובה ביותר לחקור את מיאמי היא באופניים. מהאוקיינוס ועד המפרץ, יש שפע של שבילי אופניים שתוכלו לחקור וליהנות מהם.

מיאמי היא עיר שיש בה הכל: חופים, שמש, חיי לילה ותרבות. מיאמי היא מקום בו תוכלו למצוא את האיזון המושלם בין רגיעה להרפתקה.

החופים הפופולריים ביותר במיאמי הם South Beach, Bal Harbour, North Bay Village, Surfside ו- Sunny Isles Beach. האיים הפופולריים ביותר במיאמי הם קי ביסקיין, פאלם איילנד ואי סטאר.

#6 מוזיאון וגני ויזקאיה

מוזיאון וגני ויזקאיה (ב אנגלית : Vizcaya Museum and Gardens ) הוא אחוזה היסטורית לאומית הממוקמת במיאמי, פלורידה. זה היה פעם ביתו של ג'יימס דירינג, תעשיין ואיש עסקים עשיר, שרצה ליצור אחוזה שתהיה קנאת אחרים.

המוזיאון והגנים של ויזקאיה הוא מוזיאון בית היסטורי בקוקוסנט גרוב, פלורידה, ארצות הברית. הוא נבנה כאחוזת חורף על ידי ג'יימס דירינג. הבית נבנה בין השנים 1914-1917 בסגנון התחייה הים תיכונית.

חלק זה מדבר על מוזיאון וגני ויזקאיה אשר ממוקם במיאמי, פלורידה. זוהי אחת מאתרי התיירות הפופולריים ביותר במיאמי מכיוון שיש לה היסטוריה עשירה שתחילתה בשנות ה-19 של המאה הקודמת, כאשר היא נבנתה לראשונה כאחוזת חורף על ידי ג'יימס דירינג.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפים להריסת מבנים

מאמר זה מספק הנחיות לגבי שיטות עבודה מומלצות להריסת מבנים. הוא מכסה מגוון שיקולים, החל מתכנון מוקדם ועד אמצעי בטיחות,