ירח דבש באמסטרדם

מבוא

בירת הולנד אמסטרדם היא עיר של תעלות, סירות, אופניים וארכיטקטורה יפה. זה גם הבית של שפע של מוזיאונים, גלריות וחנויות.

העיר מפורסמת גם בחיי הלילה שלה, שנעים מבתי קפה נינוחים ועד למועדוני לילה פראיים. ולא רק המקומיים נהנים בחוץ – מבקרים נוהרים גם לאמסטרדם.

ירח דבש באמסטרדם צריך להיות ברשימת הקטגוריות שלכם אם אתם מחפשים חופשה עירונית עם הרבה רומנטיקה ותרבות מושקעת.

ירח דבש באמסטרדם הוא דרך מצוינת לבלות את ירח הדבש שלך. זוהי עיר שיכולה להציע לכם את הטוב משני העולמות: הישן והחדש. אתה יכול ליהנות מהיופי של ההיסטוריה בעודך מוקף בעיר מודרנית ומתקדמת.

ההיסטוריה של אמסטרדם ולמה היא מיוחדת למבקרים

העיר אמסטרדם היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה. זוהי עיר תוססת וקוסמופוליטית עם היסטוריה מעניינת. לבירת הולנד יש הרבה מה להציע למבקרים, והיא מושכת אנשים מכל העולם כבר מאות שנים.

האזכור הראשון של אמסטרדם מתוארך למאה ה-11. באותה תקופה, זה היה רק כפר דייגים קטן על נהר האמסטל. השם "אמסטרדם" מגיע גם מאותה תקופה – זה מייצג "סכר על האמסטל". העיר גדלה במהירות בגודלה ובחשיבותה הודות למיקומה האסטרטגי על נתיבי המסחר מאסיה ואפריקה, מה שהפך אותה למרכז מסחר. זה היה גם כאשר אמסטרדם הפכה למרכז בנקאי חשוב – כיום, יותר ממחצית מכלל ההשקעות הזרות בהולנד עוברות בעיר זו.

אין זה פלא מדוע כל כך הרבה אנשים באים לבקר במקום היפה הזה!

אמסטרדם היא עיר של סתירות. זוהי בירת הולנד, אך היא אינה מקום מושבה של הממשלה. יש לה היסטוריה שחוזרת לימי הרומאים, והיא הפכה לאחד הנמלים החשובים באירופה. אבל יש בו גם אווירה נינוחה, ידידותית ונינוחה. השילוב של אמסטרדם בין ישן לחדש, התרבות העשירה והגישה הליברלית שלה הופכים אותה לאחד היעדים הפופולריים ביותר באירופה עבור מבקרים מכל העולם.

מדריך למקומות הרומנטיים של אמסטרדם

אמסטרדם היא עיר האהבה, ותמצאו באמסטרדם הרבה מקומות רומנטיים. אז אם אתם מתכוונים לבקר בעיר היפה הזו ורוצים להפוך את ירח הדבש שלכם לחוויה בלתי נשכחת, אז המאמר הזה הוא בשבילכם.

במאמר זה, נחקור את המקומות הרומנטיים ביותר באמסטרדם המושלמים לירח דבש.

1) בית אנה פרנק

2) מוזיאון ואן גוך

3) הרייקסמוזיאום

4) מוזיאון ההרמיטאז' אמסטרדם

5) שייט בתעלות

אמסטרדם היא עיר יפהפיה שיש לה הרבה מה להציע מעבר לרובע החלונות האדומים שלה. המקומות הרומנטיים ביותר באמסטרדם אינם בהכרח המפורסמים שבהם.

במאמר זה תגלו את המקומות הרומנטיים הטובים ביותר באמסטרדם, שהם מושלמים לחופשה רומנטית.

המקום הראשון ברשימה שלנו הוא נהר האמסטל. נתיב מים שליו זה מושלם לטיול ומציע נופים עוצרי נשימה של העיר והגשרים שלה. המקום הבא ברשימה שלנו הוא Begijnhof, שהיה במקור נזירות סגורה אך כעת מציע למבקרים הצצה לאיך נראו החיים של נזירות קתוליות בימי ימי הביניים.

מקום שלישי ברשימה שלנו הוא וסטרקרק, שמכיל כמה מיצירותיו הטובות ביותר של רמברנדט ובתוכו גם עוגב מקטרת מרשים! ולבסוף, יש לנו את וונדלפארק – אחד הפארקים הגדולים באירופה עם שפע של שטחים ירוקים לחקור וליהנות ממנו!

איך מגיעים משדה התעופה למרכז אמסטרדם

אמסטרדם היא עיר המפורסמת בזכות התעלות שלה, שבילי האופניים ורובע החלונות האדומים. למי שמעולם לא היה בעיר בעבר, זה יכול להיות די מרתיע להתמצא.

בפוסט זה בבלוג, נדריך אתכם להגיע משדה התעופה למרכז אמסטרדם באמצעות תחבורה ציבורית.

שדה התעופה מהווה מוקד חשוב עבור נוסעי עסקים ונופש כאחד. זהו השער לאמסטרדם ושם תמצאו את כל אפשרויות התחבורה שיכולות להביא אתכם למרכז אמסטרדם.

רכבות הן אחת האפשרויות הטובות ביותר אם אתה רוצה מסלול ישיר ליעד שלך. אתה יכול לקחת רכבת מתחנת נמל התעופה סכיפהול ישירות ללב אמסטרדם, או להשתמש בקווי הרכבת השונים שעוצרים בתחנת נמל התעופה סכיפהול. הרכבות פועלות משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הערב המאוחרות, עם שירותים כל 10 דקות בשעות השיא וכל 15 דקות מחוץ לשעות אלו.

ניתן גם לקחת אוטובוס, שיוצא מסכיפהול פלאזה ופועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. ישנם שני סוגי אוטובוסים: אוטובוסים קבוצתיים (שיוצאים כל 30 דקות) ואוטובוסי שאטל (שיוצאים כל 10 דקות). לאוטובוסים האלה יש WiFi בחינם על הסיפון כמו גם יציאות USB לטעינת המכשירים שלך.

אם

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפים להריסת מבנים

מאמר זה מספק הנחיות לגבי שיטות עבודה מומלצות להריסת מבנים. הוא מכסה מגוון שיקולים, החל מתכנון מוקדם ועד אמצעי בטיחות,