הכוונה מקצועית להצלחה אישית

במה מדובר ?

הכוונה מקצועית היא תהליך שעוזר לאנשים לחקור את כישוריהם, תחומי העניין והערכים שלהם ולאחר מכן, למצוא קריירה התואמת והמדויקת להם. הליווי להכוונה מקצועית כולל בתוכו הערכה אישית, הגדרת יעדים אישים ומקצועיים, משאבים, זיהוי כישורים ותחומי עניין,  על מנת שתוכל לקבל את ההחלטה הנכונה עבורך לבחירת מסלול קריירה.

ההכוונה המקצועית היא תהליך קצר שעוברים עם יועץ מומחה, שעוזר לך לגלות באיזה מסלול חיים אתה רוצה לצעוד, החל משלב הלימודים ועד להשתלבות במעגל העבודה – איך לכתוב קורות חיים, איך להתכונן לראיון עבודה ועוד.

המטרה המרכזית של הכוונה מקצועית הינה ללוות אותך, יד ביד, להתפתחות אישית, למידה, עצמאות וקריירה. לכל אחד יש את הזכות והיכולת להבטיח את עתידו, להתקדם ולהצליח.

שירותי הכוונה מקצועית מותאמים אישית לכל אדם באשר הוא ונותנים לך כלים ללמידה ועצמאות על מנת שתוכל לעשות צעדיך בעולם הקריירה.

למה הכוונה מקצועית?

החיים מובילים אותנו לצמתים, בהם אנו צריכים לקבל החלטות שישפיעו על העתיד שלנו ולכן, חשוב לנו לעשות את ההחלטה הנכונה. בהכוונה מקצועית, אתה מקבל ליווי צמוד של יועץ, שיעזור לך להבין מה מסלול הלימודים והקריירה המתאים לך מבחינת הכישורים שלך.

הכוונה מקצועית זמינה לכל אדם ואף ישנם גופים שנותנים את השירות בחינם. הליווי בתהליך הינו אישי ונגיש לכל אדם ולכל כיס וניתן למצוא בכל מוסד אקדמי ועירייה/ מועצה במקום המגורים שלך.

 ליווי הכוונה אישית יכול לעזור לך בכמה דרכים :

  •          להגיע לתובנות חדשות – אם חשבת שמשהו מסוים מתאים לך, תוכל לגלות את ההיפך ואת הסיבה לכך ולהבין מה מתאים לך יותר
  •          התפתחות אישית – בעקבות עבודה עצמית קצרה, וללא כל קשר לגיל, תוכל להגיע להתפתחות אישית. מה שיתרום בהכוונה המקצועית.
  •          ללכת לפסיכולוג ולא לשלם 400 ₪ לשעה – במסגרת ליווי ההכוונה המקצועית, יש לך את המרחב הרחב לדבר על רגשותיך ולשתף במחשבותיך, ללא כל שיפוט וביקורת
  •          חשיפה לעולמות חדשים – הכוונה מקצועית עוזרת לך להיחשף לעולמות חדשים, באמצעות ההגעה לתובנות במהלך כל הליווי.

 4 סיבות למה לפנות להכוונה מקצועית :

1. שינוי כיוון – אתה נמצא כרגע במקום עבודה שלא טוב לך בו ואתה רוצה לעשות שינוי כיוון, עבודה חדשה, תחום חדש.

2. התפתחות אישית – אתה מרגיש כבר תקופה ארוכה שאתה תקוע, לא מתקדם לאף מקום, גם מבחינה אישית. בהכוונה מקצועית, תוכל לדעת מה החוזקות והחולשות שלך ובכך לפנות למסלול המדויק יותר עבורך

3. קבלת החלטות – בהכוונה מקצועית אתה רוכש כלים שיעזרו לך איך ומתי לקבל את ההחלטה הנכונה

4. התמודדות עם שוק העבודה – אתה מתחיל דרך חדשה שכוללת ראיונות עבודה ואתה לא יודע מה לעשות. בהכוונה מקצועית, תקבל טיפים והדרכות איך לכתוב קורות חיים, איך להתנהל בראיון עבודה ועוד.

 

 הכשרה מקצועית

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפים להריסת מבנים

מאמר זה מספק הנחיות לגבי שיטות עבודה מומלצות להריסת מבנים. הוא מכסה מגוון שיקולים, החל מתכנון מוקדם ועד אמצעי בטיחות,