איזה כרטיסי אשראי יש?

המדריך המלא לכרטיסי אשראי

כרטיסי אשראי הם דרך נוחה מאוד לרכוש פריטים באשראי. אבל, לפני שאתה מגיש בקשה לכרטיס אשראי, חשוב להבין את סוגי הכרטיסים השונים שקיימים.

הסוג הראשון של כרטיס הוא כרטיס אשראי מאובטח. כרטיס מסוג זה דורש תשלום מראש על מנת לבסס ולבנות את ניקוד האשראי שלך. הסוג השני הוא כרטיסי אשראי לא מאובטחים אשר אינם דורשים תשלום מראש ובעלי ריבית נמוכה יותר מאשר כרטיסים מאובטחים. הסוג השלישי הוא תגמולים או כרטיסי אשראי בהחזר כספי המציעים תמריצים או החזר מזומן כאשר אתה משתמש בכרטיס שלך ומבצע רכישות. לבסוף, הסוג הרביעי של כרטיס הוא כרטיסי אשראי ספציפיים לסטודנטים או סאב-פריים אשר מיועדים לאנשים עם רמות הכנסה נמוכות שאין להם היסטוריה מבוססת של הרגלים פיננסיים טובים.

ויזה MAX

תעשיית כרטיסי האשראי היא תחום תחרותי. אבל מהם בעצם סוגי כרטיסי האשראי השונים שקיימים? בלוג זה ידון בסוגים השונים של כרטיסי אשראי ואיזה מהם הוא הטוב ביותר עבורך.

ישנם סוגים רבים של כרטיסי אשראי, אך הבלוג הזה יתמקד בארבעה:

– כרטיס התגמולים

– כרטיס החזר כספי

– כרטיס הסטודנט

– כרטיס הפרימיום

כרטיסי אשראי הם דרך לבצע רכישות ללא מזומן. הם גם סוג של הלוואת כסף מהבנק. ישנם סוגים רבים של כרטיסי אשראי, אך נתמקד באלה הנפוצים ביותר.

סוגי כרטיסי אשראי:

ישנם שלושה סוגים עיקריים של כרטיסי אשראי:

1) כרטיסי אשראי מאובטחים

2) כרטיסי אשראי לא מאובטחים

3) כרטיסי אשראי לסטודנטים

כרטיסי אשראי מאובטחים: כרטיס אשראי מאובטח הוא כזה שדורש פיקדון, השווה בדרך כלל לתקרת ההוצאה שלך. סוג זה של כרטיס מיועד לאנשים עם דירוג אשראי נמוך או ללא דירוג אשראי והוא יכול לשמש כאבן דרך לבניית דירוג האשראי שלך. אתה צריך לקבל כרטיס מסוג זה רק אם אתה מתכנן להשתמש בו בצורה אחראית ולשלם את היתרה שלך מדי חודש. הפיקדון משמש כבטוחה למקרה שלא תשלמו את יתרתכם והבנק יחזיר את הכסף ששילמתם לחשבון וכן כל ריבית

מהו כרטיס אשראי וכיצד הוא פועל?

כרטיס אשראי הוא כרטיס פלסטיק שניתן להשתמש בו לרכישת מוצרים ושירותים. זהו אמצעי תשלום שאינו מצריך מזומן. בעל הכרטיס יכול להשתמש בכרטיס האשראי כדי לקנות סחורות ושירותים מהמוכר.

המוכר לוקח את הכסף מהמכירה ומשלם אותו לבנק שלו, ולאחר מכן מחזיר אותו לחברת האשראי. הבנק יגבה ריבית על יתרות שטרם שולמו, אם כי זו עשויה להיות נמוכה יותר מאשר אילו היו משולמות במזומן.

כרטיס אשראי הוא כרטיס תשלום המאפשר למחזיק ללוות כסף מהמנפיק, בדרך כלל בסכום חד פעמי, עד לגבול מסוים בתמורה להחזר ריבית ועמלות.

כרטיסי אשראי הם אחת הדרכים הפופולריות ביותר לשלם עבור סחורות ושירותים. ניתן להשתמש בהם באופן אישי או באינטרנט. כרטיסי אשראי מקושרים בדרך כלל לחשבון בבנק וניתן להשתמש בהם ככרטיס כספומט בכספומטים ברחבי העולם.

ישנם שני סוגים של כרטיסי אשראי: כרטיסי חיוב וכרטיסי אשראי. כרטיס חיוב מקושר ישירות לחשבון העו"ש שלך; כאשר אתה משתמש בו, אתה מוציא כסף שכבר נמצא בחשבונך. כרטיס אשראי אינו מקושר ישירות לחשבון העו"ש שלך; במקום זאת, כשאתה משתמש בו, אתה לווה כסף מהחברה שהנפיקה את הכרטיס עד שתשלם את מה שאתה חייב להם (בתוספת ריבית).

כיצד לבחור איזה כרטיס אשראי מתאים לצרכים שלך?

ישנם כרטיסי אשראי רבים בשוק וחשוב לבחור אחד שמתאים לצרכים שלכם.

ישנם סוגים רבים ושונים של כרטיסי אשראי, אך ניתן לסווג אותם למספר סוגים. הסוג הראשון הוא כרטיס האשראי להחזר כספי. סוג זה של כרטיס אשראי מתגמל אותך במזומן בחזרה על כל רכישה שתבצע. הסוג השני הוא כרטיס האשראי לנסיעות. סוג זה של כרטיס אשראי מציע הטבות והטבות חשובות עבור אנשים שנוסעים לעתים קרובות למטרות עבודה או פנאי. הסוג השלישי הוא כרטיס האשראי לסטודנט או לנוער. כרטיסים אלו מציעים תעריפי היכרות נמוכים יותר והטבות אחרות שמועילות למי שחדש בעולם הפיננסים או שעדיין לא ביסס היסטוריה פיננסית טובה עם הבנק או המוסד הפיננסי הגדול שלו.

הקטגוריה האחרונה היא הלוואה אישית לא מובטחת המאפשרת לך ללוות עד $25,000 מבלי שיהיו לך כל בטחונות, כמו כותרת לרכב, כותרת בית וכו', כביטחון על ההלוואה שלך.

כיצד להימנע מלהיכנס לחובות כאשר יש לך כרטיס אשראי

כרטיסי אשראי הם דרך מצוינת לרכוש דברים אם יש לך כסף, אבל זה יכול להיות מסוכן אם אין לך. אם לא נזהרים, קל להיכנס לחובות ולמצוא את עצמך במחזור של תשלום כרטיס אשראי אחד עם אחר. מאמר זה ילמד אותך כיצד להימנע מלהיכנס לחובות כאשר יש לך כרטיס אשראי.

1) עקוב אחר ההוצאות שלך: חשוב שתדע לאן הכסף שלך הולך כדי שתוכל לוודא שהרכישות שלך נמצאות במסגרת התקציב שלך. לשם כך, עקוב אחר כל הרכישות שאתה מבצע באמצעות כרטיס אשראי ורשום את ערכן כך שניתן יהיה לחבר אותן בסוף כל חודש. זה יעזור למנוע הוצאות יתר ויאפשר תכנון טוב יותר בעת ביצוע רכישות עתידיות עם כרטיס האשראי שלך.

2) תשלם את מה שאתה חייב בכל חודש: אחת הדרכים העיקריות להימנע מהיכנסות לחובות היא לוודא שכל יתרת החוב בכרטיס האשראי שלך משולמת

הדרכים הטובות ביותר לשלם את חוב כרטיס האשראי שלך ולהפחית את הריבית על היתרה שלך

כרטיסי אשראי הם אחת הדרכים הפופולריות ביותר לשלם עבור פריטים ושירותים. אבל, הם גם אחת משיטות התשלום המסוכנות ביותר.

הדרך הטובה ביותר לשלם את חוב כרטיס האשראי שלך ולהפחית את הריבית על היתרה שלך היא להשתמש בכרטיס אשראי עם 0% אפר הכנסה עבור רכישות.

ישנם סוגים רבים ושונים של כרטיסי אשראי:

– כרטיסי אשראי מתגמלים

– ללא עמלה שנתית כרטיסי אשראי

– כרטיסי אשראי לסטודנטים

– כרטיסי אשראי להעברת יתרות

– Cash Back כרטיסי אשראי

– כרטיס אשראי עסקי

מידע נוסף: 

get-pay.co.il

כתיבת תוכן וקידום Fly Guy

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים