קידום אתרים בגוגל מחיר

כמה עולה קידום אתרים אורגני בגוגל?

מחיר קידום אתרים בשיווקנט מתחיל מ-1500 ש"ח בחודש וכולל בין היתר הפקת 4 סרטונים, קידום 4 סרטונים קידום אורגני ביוטיוב, בניית 4 קישורים חזקים וכתיבת 4 מאמרי SEO וניהול על ידי מומחה קידום אתרים אורגני עם נסיון של 20 שנה – ארתור קלנדרוב.

בסרטון זה מפורט מחירון מלא של חבילות קידום אתרים חודשיות של שיווקנט

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך אופטימיזציה של אתר אינטרנט או תוכן מקוון כדי להגביר את הנראות והדירוג שלו בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP). העלות של קידום אתרים יכולה להשתנות בהתאם למספר גורמים כגון גודל האתר, התחרותיות של התעשייה והשירותים הספציפיים הכלולים בחבילת קידום אתרים.

ארתור קלנדרוב מסביר על האלגוריתם של גוגל, בפרט על החלק שבו גוגל מיישם את מבחן העמוד הראשון של גוגל:

קידום פרופיל גוגל לעסק שלי (GBP)

היבט חשוב אחד של קידום אתרים הוא קידום אתרים מקומי, המתמקד באופטימיזציה של אתר אינטרנט עבור שאילתות חיפוש מקומיות. קידום אתרים מקומי חשוב במיוחד לעסקים שיש להם מיקום פיזי, כמו חנות או משרד, ורוצים למשוך לקוחות מהאזור המקומי שלהם. קידום אתרים מקומי יכול לכלול דברים כמו אופטימיזציה למילות מפתח מקומיות, יצירת רישומי עסקים מקומיים ובניית קישורים נכנסים מקומיים.

 

קידום אתרים על ידי קידום סרטונים אורגני ביוטיוב ובגוגל

בסרטון זה מוסבר על חבילות קידום אתרים חודשיות של שיווקנט, לצפייה במחירון חבילות קידום אתרים חודשיות של שיווקנט לחצו כאן.

היבט חשוב נוסף של קידום אתרים הוא קידום אתרים ביוטיוב, הכולל אופטימיזציה של סרטונים כדי לשפר את הנראות והדירוג שלהם ביוטיוב ובמנועי חיפוש וידאו אחרים. YouTube הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, כך שנוכחות חזקה בפלטפורמה יכולה להיות דרך מצוינת להוביל תנועה ולהוביל לאתר עסקי. קידום אתרים ב-YouTube יכול לכלול דברים כמו אופטימיזציה של כותרות וידאו, תיאורים ותגים, כמו גם בניית קישורים נכנסים לסרטון.

בסרטון זה מוסבר על חבילות קידום אתרים בוסטר SEO של שיווקנט, לצפייה במחירון חבילות קידום אתרים בוסטר SEO של שיווקנט לחצו כאן.

שילוב של קידום אתר אורגני בגוגל & קידום פרופיל גוגל עסקי & קידום אורגני ביוטיוב

ארתור קלנדרוב טוען שחייבים לשלב קידום אורגני בשלושת הפלאטפורמות העיקריות של גוגל לעסקים.

שילוב של קידום אתרים אורגני וקידום מקומי של פרופיל גוגל עסקי(GBP) ו-YouTube SEO חשוב מכיוון שהוא מאפשר לעסקים להגיע ללקוחות פוטנציאליים במספר פלטפורמות. על ידי אופטימיזציה של האתר שלהם לשאילתות חיפוש מקומיות והסרטונים שלהם לשאילתות חיפוש ביוטיוב, עסקים יכולים להגדיל את הנראות שלהם ולהגיע לקהל רחב יותר. בנוסף, סרטונים יכולים להיות חלק חשוב בקידום אתרים מכיוון שהם יכולים לספק ערך למבקרים ולעזור לשמור אותם באתר למשך זמן ארוך יותר, מה שיכול לשפר את שיעור היציאה מדף הכניסה ואת הדירוג הכללי של האתר.

ארתור קלנדרוב מסביר על האלגוריתם של יוטיוב ופרט על החלק שבו הסרטון הופך להיות ויראלי ביוטיוב:

סיכום

לסיכום, קידום אתרים הוא השקעה חשובה לעסקים שרוצים להגדיל את הנראות שלהם ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים. ערבוב קידום אתרים מקומי ו-YouTube SEO, והכללת סרטונים כחלק מאסטרטגיית ה-SEO שלהם, יכול לעזור לעסקים להגיע לקהל רחב יותר ולשפר את הדירוג הכללי שלהם בדפי תוצאות מנועי החיפוש.  

 

שיווקנט – הפקת סרטון תדמית שיווקי לעסקים וקידום בגוגל, יוטיוב ופייסבוק כתובת: שז"ר 67, תל אביב, 6819060 טלפון: 054-238-3789 https://shivuknet.co.il https://goo.gl/maps/dc9qGobXBKYFNDwb8 https://shivuknet.business.site/

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפים להריסת מבנים

מאמר זה מספק הנחיות לגבי שיטות עבודה מומלצות להריסת מבנים. הוא מכסה מגוון שיקולים, החל מתכנון מוקדם ועד אמצעי בטיחות,