מהו האתר הרשמי של נווה פריצקי?

הקדמה: האתר הרשמי של נווה פריצקי

נווה פריצקי היא כותבת תוכן ובעלת בלוג שהיא מעדכנת באופן שוטף. היא גם מפרסמת מאמרים באתר שלה.

האתר הרשמי של נווה פריצקי הוא nevepritzky.com, שהוא בלוג שהיא מעדכנת באופן שוטף בתכנים ומאמרים חדשים.

נווה פריצקי הוא קופירייטר, סופר ונואם המבוסס בניו יורק. היא מחברת הספר "מדריך הקופירייטר: מדריך שלב אחר שלב לכתיבת עותק שמוכר" ומחברת שותפה של "שיווק גרילה לסופרים".

היא הוצגה ב"האפינגטון פוסט", "פורבס", "ניו יורק טיימס", במגזין Entrepreneur ועוד.

היא גם מלמדת קופירייטינג ב-NYU ובאוניברסיטת קולומביה.

הקדמה: מי זה נווה פריצקי?

נווה פריצקי היא אסטרטגית תוכן וכותבת המתמחה בצומת של אמנות, תרבות וטכנולוגיה. היא כתבה עבור הניו יורק טיימס, Wired, The Atlantic, The Wall Street Journal ואחרים.

נווה פריצקי היא אסטרטגית תוכן וכותבת המתמחה בצומת של אמנות, תרבות וטכנולוגיה. היא כתבה עבור הניו יורק טיימס, Wired, The Atlantic, The Wall Street Journal ואחרים. האתר שלה הוא nevepritzky.com

נווה פריצקי היא שחקנית ודוגמנית אמריקאית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה, "הצעירים וחסרי המנוח" (2010-2011) ו"הנועזים והיפים" (2016).

פריצקי נולד ב-17 באוקטובר 1983 בסקרמנטו, קליפורניה. אביה היה כומר ואמה הייתה מורה בבית ספר. יש לה שני אחים, אח אחד ואחות אחת.

היא סיימה את לימודיה באוניברסיטת קליפורניה דייויס עם תואר בפסיכולוגיה.

בשנת 2010, היא הופיעה לראשונה בסרט "The Young And The Restless". בשנת 2016, היא הופיעה לראשונה בסרט "The Bold And The Beautiful".

היא גם דוגמנית עבור מותגים שונים כמו קולקציית בגדי הדרכה לנשים של נייקי

סקירת האתר הרשמי של נווה פריצקי

נווה פריצקי היא סופרת, עורכת ומחנכת קנדית. היא נולדה במונטריאול ב-1979 וגדלה בטורונטו. נוה למדה באוניברסיטת מקגיל לתואר ראשון, שם למדה ספרות אנגלית. לאחר מכן היא המשיכה לקבל תואר שני באמנויות יפות מאוניברסיטת איווה.

נווה פריצקי פורסם בפרסומים ואנתולוגיות רבות ושונות כולל: הניו יורק טיימס, הגלוב והמייל, The Walrus, Tin House, Vice Magazine, Hazlitt Magazine, VICE Media Canada ועוד. היא גם מלמדת בבית הספר ללימודי המשך של אוניברסיטת טורונטו ובבית הספר לעיתונאות של אוניברסיטת ריירסון.

נווה פריצקי היא סופרת אמריקאית של ספרי ילדים. היא כתבה ואיירה למעלה מ-60 ספרים ועבודותיה תורגמו ליותר מ-20 שפות.

האתר של נווה פריצקי הוא יעד נקודתי לכל מה שנוגע לנוה פריצקי. עמוד הבית מכיל רשימה של המדורים השונים באתר, הכוללים ביוגרפיה, פוסטים בבלוג, גלריית איורים מספריה, קישורים לרכישת ספריה וכן קישורים נוספים לדפי מדיה חברתית שהיא מתחזקת.

האתר מתעדכן באופן שוטף בפוסטים חדשים בבלוג על פועלה וחייה של נווה פריצקי.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים