למה לא מומלץ להקים אתר בוורדפרס בלי נסיון

מבוא

הקמת אתר וורדפרס יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש הרבה צעדים שצריך לעשות והרבה החלטות שצריך לקבל. מאמר זה ילווה אותך בתהליך הפעלת אתר וורדפרס שלך.

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) המשמשת מיליוני אתרים. הוא מפעיל הכל מבלוגים אישיים ועד לאתרים ארגוניים.

הדרך הטובה ביותר להתקין וורדפרס היא להשתמש במתקין בקליק אחד. אתה יכול גם להתקין את זה באופן ידני אבל זה ייקח קצת זמן וידע לגבי איך לעשות את זה.

בחירת שם דומיין

בחירת שם דומיין יכולה להיות קשה. אתה צריך למצוא אחד שלא נלקח, קל לזכור ומתאים לעסק שלך.

ישנם גורמים רבים שעליך לקחת בחשבון בעת בחירת שם הדומיין שלך.

הגורם החשוב ביותר הוא האם שם הדומיין זמין או לא. אם זה לא זמין, תצטרך למצוא אחד אחר.

אתה גם צריך לחשוב על כמה קל יהיה לאנשים לזכור ולאיית נכון את שם הדומיין.

מחולל שמות דומיין:

מחולל שמות דומיין הוא כלי שניתן להשתמש בו כדי ליצור בקלות רשימה של שמות מתחם. התחומים נוצרים על ידי שילוב מילים וביטויים בצירופים שונים.

בודק זמינות דומיין:

בודק זמינות דומיין הוא כלי אינטרנט שניתן להשתמש בו כדי לברר אם שם דומיין נתון זמין או לא. זה חוסך לך את הטרחה לבדוק את הזמינות באופן ידני.

בחירת שירות אירוח

בחירת שירות אחסון לאתר וורדפרס שלכם היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו. אם תבחר בשירות אירוח שגוי, ייתכן שהאתר שלך איטי, לא יעבוד כלל או יוסר.

ישנם סוגים רבים ושונים של שירותי אירוח לבחירה: אחסון וורדפרס מנוהל, אחסון שיתופי, אחסון VPS ושרתים ייעודיים. באיזה מהם כדאי לבחור?

ניהול וורדפרס אירוח

אירוח וורדפרס מנוהל הופך פופולרי יותר בקרב בעלי עסקים קטנים ובלוגרים מכיוון שהוא מאפשר להם לנצל את זמנם לעשות את מה שהם עושים הכי טוב – יצירת תוכן ומעורבות עם הקוראים מבלי לדאוג לבעיות טכניות. עם מארחי וורדפרס מנוהלים, החברה דואגת להכל, החל מתיקוני אבטחה ועדכונים ועד לתחזוקת שרתים.

אירוח משותף

אירוח משותף הוא
למידע נוסף על הקמת אתר ללא צורך בידע טכני מומלץ לבקר באתר etx.co.il

הגדרת וורדפרס בשירות האירוח שלך

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) שניתן להשתמש בה ליצירת אתרים ובלוגים. זוהי אחת ממערכות ה-CMS הפופולריות ביותר בשימוש ברחבי העולם. וורדפרס שוחררה במקור ב-27 במאי, 2003, על ידי מאט מולנווג כמזלג של b2/cafelog.

מאמר זה ידריך אותך בשלבים להגדרת חשבון שירות האירוח שלך עם וורדפרס מותקנת עליו.

תהליך הקמת אתר וורדפרס אינו קשה וניתן להשלים אותו תוך מספר דקות. אתה יכול להגדיר את האתר שלך בלחיצה אחת על שירות האחסון, ולאחר מכן אתה יכול להתקין וורדפרס באתר שלך צעד אחר צעד.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לקבל שירות אירוח לאתר הוורדפרס שלך. שירות האחסון יארח את הקבצים של האתר שלך כך שאנשים מכל העולם יוכלו לצפות בהם. ישנם שירותי אירוח רבים ושונים המציעים תכונות שונות, אך עדיף לבחור אחד שקיים כבר זמן רב ויש לו ביקורות טובות.

לאחר שבחרתם שירות אירוח, עליכם להיכנס ל-cPanel. CPanel הוא פאנל ניהול שבו אתה יכול להגדיר הגדרות עבור שם הדומיין והשרת שבו האתר שלך יתארח

איך אני מעדכן את אתר הוורדפרס שלי?

הקמת אתר וורדפרס שלך היא משימה לא פשוטה. השלבים הבאים יעזרו לך להתחיל.

ראשית, תצטרך להירשם לדומיין וחשבון אירוח. אם כבר יש לך אחד, אז אתה יכול לדלג על שלב זה.

לאחר מכן, הורד את הגרסה האחרונה של וורדפרס מהאתר הרשמי והתקן אותה בשרת או בחשבון האירוח שלך.

כעת, לאחר שסיימתם להוריד ולהתקין את הגרסה העדכנית ביותר של וורדפרס, הגיע הזמן להגדיר את האתר שלכם על ידי מעבר על ההגדרות השונות בלוח המחוונים והעלאת לוגו או תמונת באנר לעמוד הבית של האתר שלכם.

אתה יכול גם לשנות את שם כתובת האתר של הבלוג שלך על ידי כניסה להגדרות > כללי > כתובת אתר (URL).

כדי לסיים את הגדרת האתר שלך, חזור להגדרות >

עבור פרטים נוספים בתחום של הקמת חנות אינטרנטית בזול ולמה לא מומלץ להקים אתר בוורדפרס בלי נסיון מומלץ לבקר באתר etx.co.il

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפים להריסת מבנים

מאמר זה מספק הנחיות לגבי שיטות עבודה מומלצות להריסת מבנים. הוא מכסה מגוון שיקולים, החל מתכנון מוקדם ועד אמצעי בטיחות,