לחיות באיכות חיים הכי גבוהה בצפון הישן

אחת מהערים התוססות ביותר בארץ, היא העיר תל אביב. מדובר על עיר עם מגוון מקומות בילוי, כגון:

·         מועדוני לילה

·         ברים

·         חדרי בריחה

·         חדרי כושר

·         קבוצות התעמלות רבות

·         פעילויות חופים ועוד הרבה אטרקציות שמתאימות לאנשים שונים.

יש משהו בעיר הזו שגורם לרצות לחזור בכל פעם מחדש. במידה ואתם חושבים על מעבר לעיר הגדולה, המאמר הבא מיועד עבורכם.

מעבר שקט לעיר הגדולה

העובדה שבתל אביב מתקיימים חיי לילה תוססים, תנועה ערה של רכבים ותחבורה ציבורית רוב שעות היום וכן הלאה, מעלה את השאלה: איך מגדלים ילדים במקום רועש שכזה? על מנת לענות על שאלה זו, כדאי שתדעו כי במרחק כמה רחובות מכל ההמולה וחיי הלילה התוססים, ניתן למצוא שכונה מלאה בצמחייה ירוקה ואפילו חוף ים. השכונה הזו נקראת הצפון הישן. לכן, דירות בצפון הישן בעלות ביקוש גבוה למדי. השכונה כמו כן, השכונה מתאימה לאנשים שרוצים לשלב את החיים האורבניים וגם את חיי המשפחה המוקפים בצמחייה ושקט.

שכונת הצפון הישן נמצאת בין רחוב אבן גבירול מצד מערב ומגיעה עד לנתיבי איילון מהצד המזרחי. בקרבת השכונה ניתן לראות את נחל הירקון המפורסם. השכונה נבנתה בשנות ה-30 באזור הצפוני של תל אביב הראשונית. בעבר, השם של השכונה היה פשוט צפון העיר, אך לאחר בניית שכונת הצפון החדש בעיר, הוחלט להחליף את השם לצורך הבחנה בין השכונות לצפון הישן של תל אביב.

יתרונות במגורים בצפון הישן

דירות יוקרה בצפון הישן של תל אביב, יעניקו לכם את רמת החיים הגבוהה ביותר. בין מגוון היתרונות ניתן למנות את היתרונות הבאים:

·         קירבה להכל – בתל אביב קיימים מגוון רחב של מקומות בילוי, אשר מתאימים לצעירים, משפחות ומבוגרים כאחד. בצפון הישן ניתן להנות מפארקים ירוקים, לדוגמא פארק הירקון המשתרע על כ-3,500 דונם. בפארק תוכלו להנות יחד עם כל המשפחה בפיקניק נעים, לרכב על אופניים ולהנות ממגוון אטרקציות שהפארק מציע. כמו כן, עולם התרבות בעיר מציע מגוון הצגות תיאטרון, גלריות אומנות מהטובות בעולם, מוזיאונים מרתקים לכל המשפחה ועוד. בנוסף, באזור הצפון הישן תוכלו להנות ממסעדות רבות המציעות חוויה קולינרית טעימה במיוחד.

·         השקט שיש במקום – דירות יוקרה בתל אביב הממוקמות בשכונת הצפון הישן מאופיינות בסביבה רגועה, שקטה וטובה המתאימה לגידול ילדים.

·         רמת חיים גבוהה – רמת החיים בשכונה היא גבוהה למדי ומציעה את כל הסיבות לעבור לגור במקום. יש מגוון רחב של פרויקטים חדשים שנבנים, כדי להציע לציבור הרחב מקומות מגורים נוספים בהם יוכלו להמשיך ולחיות את חייהם ברמה הגבוהה ביותר.

 

·         אין צורך להתנייד עם רכב – אחד מהיתרונות הבולטים במגורים בצפון הישן, הוא שלכל מקומות הבילוי בהם תרצו לבלות, ניתן להגיע בהליכה רגלית. כך, מעבר להיבט הבריאותי שיש בהליכה רגלית, יש גם את ההיבט הכלכלי. שכן, הליכה רגלית חסכונית בהרבה מאשר התניידות על כלי רכב. במרחק הליכה ניתן למצוא:

o       פאבים

o       מסעדות

o       בתי קולנוע

o       פארקים

o       חופי ים, בהם תוכלו לעשות הליכה נהדרת אחרי יום עבודה ארוך של ישיבה ממושכת.

·         איכות המגורים הגבוהה בארץ – דירות בצפון הישן, הנבנות כחלק מהפרויקטים הרבים שנבנים כיום באזור, מציעים מגורים בסטנדרטים גבוהים במיוחד, עם תשומת לב לכל הפרטים הקטנים ביותר בבית. הבנייה הינה איכותית מאוד החל מהחלונות, הדלתות היוקרתיות, ריצוף מעוצב, מערכות החשמל החכם ועוד. מרבית הדירות מתוכננות על ידי מיטב האדריכליות והאדריכלים, זאת כדי לאפשר לציבור הרחב שמעוניין לרכוש דירות יוקרה למכירה ולהגשים לעצמם את החלום ולזכות לחיות בסגנון חיים מדהים, מפנק ונוח במיוחד.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפים להריסת מבנים

מאמר זה מספק הנחיות לגבי שיטות עבודה מומלצות להריסת מבנים. הוא מכסה מגוון שיקולים, החל מתכנון מוקדם ועד אמצעי בטיחות,