כמה עולה מטבחים?

היסטוריה קצרה על המטבח

מטבח הוא חדר או חלק מחדר המשמש לבישול והכנת מזון. המילה מגיעה מהמילה הלטינית של ימי הביניים "קוקינה", שפירושה "מטבח".

מטבחים נמצאים בכל סוגי המבנים, מבתים ועד גורדי שחקים. לרוב הם ממוקמים ליד כניסה ומצוידים בכיור גדול לשטיפת כלים וידיים, ובתנור או כיריים להכנת אוכל.

מטבחים הם חלק חשוב מאוד מהבתים שלנו. הם המקום שבו אנחנו מכינים ומבשלים אוכל, מתרועעים עם חברים ובני משפחה ומארחים אורחים. מטבחים התפתחו בעשורים האחרונים וכוללים תכונות מודרניות יותר כמו מדיחי כלים ומיקרוגל. אבל כמה עולים מטבחים?

העלות הממוצעת של שיפוץ מטבח בקנדה היא $25,000 עד $35,000. המחיר משתנה בהתאם לרמת השיפוץ שאתם רוצים לעשות (למשל ארונות מטבח חדשים או סתם משטחים חדשים). העלות משתנה גם בהתאם למקום מגוריכם (למשל טורונטו או מונטריאול).

המחיר הממוצע למטבח של איקאה הוא 3,500$ – 5,000$ למטבח בסיסי שהוקם עם ארונות ומשטחי איקאה. זה כולל את כל המכשירים הדרושים כמו מדיח כלים, יחידת מקרר-מקפיא משולבת שיכולה להיות מובנית מתחת למשטח השיש שלך וכו'.

סוגי מטבחים שונים ומחיריהם

מטבחים הם אחד החדרים החשובים ביותר בבית. זה המקום שבו המשפחה מתכנסת לבשל ולאכול ארוחות ביחד. זה גם מקום להתרועע עם חברים על תה או קפה. מטבחים יכולים לשמש כהרחבה של הסלון שלכם, או כמקום לאחסון כל כלי הבישול ומכשירי החשמל שלכם.

ישנם סוגים רבים של מטבחים הזמינים היום בשוק, כל אחד עם הסגנון הייחודי שלו שיכול להשתלב בכל עיצוב בית. המחירים משתנים בהתאם לסוג המטבח שתבחרו וכמה תרצו להוציא.

העלות הממוצעת למטבח טיפוסי נעה בין 10,000 ל-25,000 דולר בהודו, בעוד שהיא נעה בין 5,000 ל-10,000 דולר באירופה ובארה"ב בהתאמה.

מטבחים הם מקום בו אנו מבלים זמן רב בחיינו. זה המקום שבו אנחנו מבשלים את האוכל שלנו, מתרועעים עם חברים ובני משפחה ועושים פעילויות אחרות. עם זאת, חשוב לוודא שיש לכם את סוג המטבח המתאים לצרכים ולתקציב שלכם.

לגודל המטבח שלכם יכול להיות תפקיד חשוב בסוג המטבח שתצטרכו לקנות. לדוגמה, אם אתם גרים לבד ולא מבשלים הרבה אז אולי עדיף לקנות מטבח קטן שהוא זול יותר מאשר לקנות גדול רק בגלל שהוא יקר יותר.

יסודות המטבח שאתה צריך לדעת לפני שאתה יוצא לחנויות!

מטבחים הם מקום בו אנו מבלים זמן רב. הם גם המרכז של הבתים שלנו, ולכן חשוב לוודא שתקבלו את המטבח המושלם לצרכים שלכם. הצעד הראשון הוא להחליט איך תרצו שהמטבח שלכם ייראה, שכן זה יכתיב אילו פריטים עליכם לקנות וכמה זה יעלה.

אז כמה עולה מטבח? ובכן, ישנם גורמים רבים שמשפיעים על המחיר, אבל באופן כללי, מטבחים יכולים לנוע בין 5,000 ל-20,000 דולר בממוצע.

מטבחים הם מקום בו אנו מבלים זמן רב ביום שלנו. זה החדר שבו אנחנו מכינים את הארוחות שלנו ובו אנחנו מבלים עם המשפחה. המטבח הוא גם אחד החדרים היקרים ביותר לשיפוץ או קנייה ולכן חשוב לדעת מה אתם צריכים לפני שאתם יוצאים לקניות!

מאמר זה יספק לכם כמה מהיסודות על אילו פריטים דרושים למטבח וכמה הם יכולים לעלות. חשוב לציין שהמחירים הללו הם הערכות בלבד וכי המחירים משתנים בהתאם למיקומכם, לגודל, לסגנון, לאיכות ולגורמים נוספים.

כמה עולה לשפץ?

מטבח הוא הלב של הבית. זה המקום שבו אנחנו מבלים הרבה מזמננו, ולכן הוא צריך להיות פונקציונלי, נוח ואסתטי.
עבור עוד מידע בתחום של כמה עולה מטבחים? ומטבחים מודרניים מעוצבים נא לבקר באתר daniel-k.co.il

מטבחים הם בדרך כלל אחד החדרים היקרים ביותר בבית לשיפוץ מכיוון שהם צריכים להיות מעוצבים מאפס ודורשים הרבה חומרים שונים. עלות המטבחים יכולה להשתנות משמעותית בהתאם לגודל, סגנון ומיקום הנכס.

העלות הממוצעת לשיפוץ מטבח ב-2017 הייתה 25,000-30,000 דולר למטבח קטן בגודל ממוצע (בסביבות 150 רגל מרובע) ובסביבות 35,000-40,000 דולר למטבחים גדולים יותר בגודל ממוצע (בסביבות 200 רגל מרובע).

שיפוץ מטבחים הוא טרנד פופולרי בשנים האחרונות. בעזרת מעצבים מקצועיים תוכלו ליצור מטבח שהוא גם פרקטי וגם יפה.

שיפוץ מטבח יכול להיות יקר, אבל הם שווים את זה בסופו של דבר. אתה לא רק תחסוך כסף על חשבונות האנרגיה החודשיים שלך, אלא גם תבזבז פחות זמן בבישול ובניקיון.

שיפוץ המטבח שלכם לא רק ישפר את חייכם, אלא גם יעלה את ערך הבית שלכם אם תחליטו למכור אותו בעתיד.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים