החשיבות של התקנת ארגז על האופנוע

החשיבות של הארגז 

הדיעה הרווחת הייתה שארגז לאופנוע צריך להיות רק לשליחים. אך הדבר התנפץ, כאשר הרכב הדו גלגלי משמש גם לרוכבי השטח והעיר ולעובדי המגזר הציבורי או הביטחוני – מד"א, שירותי הצלה ומשטרה. לעומת רכב רגיל, מקום האחסון היחיד שיש ברכב דוד גלגלי, הינו מתחת למושב. אבל זה לא מספיק. התקנה של ארגז לאופנוע יכולה לעזור ולהקל לרוכב הדו גלגלי לאחסן את חפציו, בין אם זו הקסדה, המעיל או כל דבר אחר.

ארגז אופנוע מגיע במגוון גדלים ונפחים – ישנם ארגזי אופנוע שמתאימים לכל סוגי הדו גלגלי וישנם ארגזי אופנוע שמותאמים לדגם מסוים.

 חשוב מאוד לייצר ארגז לאופנוע, בהתאמה מדוייקת לצרכיו של הרוכב, מחומרים איכותיים שנשמרים לאורך זמן ועם תוספות נלוות להגנה התכולה ונוחים לשימוש. בעצם, המטרה העיקרית היא, לספק לך הגנה מקסימלית לתכולה של ארגז האופנוע ושלא יגרום על היציבות.

דגשים לבחירת ארגז לאופנוע

כאשר אתה בוחר ארגז לאופנוע, חשוב שתבין שהוא אכן מתאים לדגם הדו גלגלי שלך, מהם גודל ונפח הארגז לאופנוע שאתה רוצה והאם הוא מתאים לך ולצרכיך, על מנת ליהנות מהארגז.

ישנם מקומות שמייצרים את הארגזים לאופנוע בהתאמה אישית, במחיר נוח לכל כיס. הקפידו להגיד מהו סוג הציוד שאתם נושאים עמכם [ חומר רגיש, למשל ], ערכו הכספי, כמה שעות ביום הציוד ימצא בארגז האופנוע ועוד. במקרים בהם תכולת הארגז לא שגרתית או גדולה, אפשר להיעזר בשרטוטי מידות מדויקים, כדי למקם את הציוד בתוך הארגז ובהתאם לכך, לייצר את הארגז לאופנוע בצורה היעילה ביותר.

היתרונות של ארגז האופנוע

לא חייב לאחסן בארגז לאופנוע רק דברים הקשורים לעבודה. אם אתה בעל רכב דוד גלגלי ואתה מתנייד רק איתו , הארגז לאופנוע יוכל לשמש גם לאחסון של הקסדה, מעיל, כפפות במקום להיסחב איתם לכל מקום. בנוסף, הוא גם יוכל לשמור עליהם מפני הגשם בעונת החורף.

ארגזי האופנוע מגיעים עם מנגנון נעילה – בעל המקום ממנו קנית את הארגז יוכל להביא לך מנעול או קודן, או שתוכל לרכוש בעצמך, למקרה ויש ספק כלשהו. בכל מקרה, תמיד אפשר לשנות את הקוד.

ארגז לאופנוע

 יעילות נוספת של ארגז האופנוע הינה שמירה על הבריאות. מה הכוונה ? אנו שמים על הגב במהלך כל הנסיעה, תיק ובו החפצים שלנו. נרצה לשים שם כמה שיותר, כין מקום האחסון מתחת למושב, אינו מספיק. לפעמים הנסיעות ארוכות וזה יכול לגרום לכאבי גב בשל העומס. זה גם יכול לגרום לחוסר שיווי משקל ואף לסכן חיים. ארגז האופנוע יכול לשמש כמעין משענת לגב.

 התקנה של  ארגז האופנוע שלך, היא לא בנאלית כפי שהיא נראית, היא מאוד חשובה לבריאות ולחיים שלך בראש ובראשונה וגם לציוד שאתה מאחסן שם. לכן, חשוב מאוד לבחור נכון וחכם את הארגז שלך לאופנוע.

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפים להריסת מבנים

מאמר זה מספק הנחיות לגבי שיטות עבודה מומלצות להריסת מבנים. הוא מכסה מגוון שיקולים, החל מתכנון מוקדם ועד אמצעי בטיחות,