הדפסה על שמיכות – מידע שכדאי לדעת

השמיכות המפנקות בעלות שימוש רב במיוחד בימי החורף הקרים. בין אם מדובר על שמיכה נעימה למגע שכיף להתכרבל איתה בסלון ובין אם מדובר כשמיכה לעונות מעבר בהן לא קר מדי לפוך עבה, השמיכות הדקות יחסית מהוות פתרון אידיאלי.

שמיכות עם הדפסים – שימושים

·         מתנה מפנקת לעובדים וללקוחותשמיכות ממותגות הן מתנה מעולה לחלוקה לעובדים ולקוחות, כיוון שהשימוש בהן הוא מאוד נפוץ.

·         הדפסה ככלי שיווק – ניתן להשתמש בשמיכה כשטח פרסומי ולנצל אותו לטובת פרסום העסק שלכם. ניתן להטמיע את הלוגו של בית העסק על השמיכה ולשלב את הסלוגן.

·         מתנת יום הולדת – כדי להעניק מתנה שבאמת תשמח את חוגג יום ההולדת, חשוב לבחון את רמת השימושיות של המתנה. כמובן שרצוי לבחור במתנה שאכן תשמש את נמען המתנה ולא תעלה אבק במחסן. לכן, בחירה בשמיכה מפנק יכולה להיות בחירה נכונה ומתנה שימושית, במיוחד בימי החורף הקרים. כדי לשדרג את המתנה ולהראות השקעה, ניתן לשלב הדפס עם איחול לבבי או לשלב תמונה משותפת שלכם יחד.

·         מתנה לרגל סיום תקופה – בין אם מדובר על עובד שסיים את תקופת עבודתו במשרד ובין אם מדובר על חייל שסיים שירות צבאי, נהוג להעניק מתנה שתשמש כמזכרת לתקופה היפה שנגמרה לה. כדאי לבחור במתנה שאכן תהיה שימושית ותהיה בעלת הקשר לאדם שמקבל אותה. לכן, ניתן לבחור בשמיכה עם הדפס של תמונה משותפת, איחול הצלחה או כל טקסט שתבחרו.

·         משפטי מוטיבציה – לאדם שרוצה לעודד אדם מסוים או על מנת ליצור אווירה מעודדת ולהחדיר לכל אחד ואחד מוטיבציה, חשוב להשתמש במשפטי מוטיבציה שיעודדן ויחדירו אנרגיה. אחת מהדרכים היצירתיות לעשות זאת, היא הדפסת משפטי מוטיבציה על שמיכה ולהעניק אותה לאדם שאותו אתם רוצים לעודד או להשתמש בה בעצמכם

·         מתנה לחגים – הודות לעובדה שניתן להדפיס על השמיכה כל טקסט שתבחרו, ניתן לשלב את השמיכה כמתנה מקורית לכל חג. בעזרת הדפסת "חג שמח" וכדומה, השמיכה תהפוך למתנת חג מקורית ושימושית במיוחד.

מאיפה קונים שמיכות עם הדפס?

מגוון החנויות המספקות שירותי הדפסה על שמיכות, מצד אחד מעניק אפשרויות בחירה רבות אך מצד שני גם מקשה על בחירת החנות המתאימה ביותר. בעזרת הטיפים הבאים תוכלו להפוך את הבחירה לקלה יותר:

·         מקצועיות ההדפסה – בין אם מדובר על רקמה ממוחשבת ובין אם מדובר על הדפס על השמיכה, חשוב לבחון את איכות העבודה ואת התוצר הסופי. שכן, כאשר העבודה נעשית עם ציוד מקצועי ואיכותי, הדפסה שתתקבל תהיה ברורה ותחזיק מעמד לאורך זמן.

·         מומחיות הצוות – צוות העובדים שמבצע בפועל את ההדפסה, צריך להיות מומחה ומנוסה בהדפסה על שמיכות ומוצרי טקסטיל שונים. משום שגם אם מדובר בציוד המתקדם ביותר, אם אין איש מקצועי ומיומן בתחום, התוצאה לא תהיה איכותית.

·         מחיר – כדאי לערוך השוואה בין כמה חנויות המציעות את אותו המוצר. בעזרת השוואה קצרה תוכלו לחסוך לעצמכם סכום כסף לא קטן.

·         איכות הבד – מעבר לאיכות ההדפסה, חשובה לא פחות היא איכות הבד של השמיכה. שכן, שמיכה העשויה מבד נעים למגע, תהיה שימושית הרבה יותר מאשר שמיכה שעשויה מבד לא נעים

·         עמידה בזמנים – במידה ומדובר על שמיכה עם הדפסה שאמורה להיות מתנה, חשוב לוודא עם החנות כי היא תעמוד במזנים ותספק את השמיכה בזמן שהגדרתם. במידה ומדובר על הזמנה גדולה של כמה שמיכות, יש חשיבות גדולה יותר לעמידות בזמנים.

·         עמידות בכביסות – איכות השמיכה מושפעת גם בהיבט עמידותה בכביסות. שמיכה איכותית אמורה שלא להיהרס לאחר כביסות בודדות ולהמשיך להיות נעימה למגע לאורך זמן רב.

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפים להריסת מבנים

מאמר זה מספק הנחיות לגבי שיטות עבודה מומלצות להריסת מבנים. הוא מכסה מגוון שיקולים, החל מתכנון מוקדם ועד אמצעי בטיחות,