בניית אתר אינטרנט wix

אתר תדמית Wix

מדריך זה ידריך אותך ביצירת וקידום המותג האישי שלך, בניית אתר מושלם בקלות, אופן השימוש ב- Wix ובניית מעצמת מסחר אלקטרוני באינטרנט. אנו מסתכלים על בונה אתרי ה- WIX ומלמדים אותך את היסודות לפתיחת אתר אישי בכמה לחיצות בלבד.

כדי לעזור לך להתחיל עם Wix לפני שתתחיל, תכננו מדריך זה שיעזור לך לבנות אתר עם WIX, כולל בונה אתרים. לאחר שתעשה זאת, הוא ישאל אותך איזה סוג חברה או אתר אתה רוצה לבנות ואז יציע לך כמה אפשרויות בסיסיות. לאחר מכן הוא ישאל איזה סוג חברה או אתרים ברצונך לבנות ויציע רשימה של הפופולריים ביותר לבניית האתר שלך.

איך להקים אתר ?

וזאת באמצעות עורך Wix. אתה צריך להחליט אם לתת לו להשתמש בכלי הבינה המלאכותית שלו כדי לעצב את האתר שלך או לבנות אותו בעצמך איתו. לאחר שתבחר בסעיף זה, תישאל איזה סוג חברה או אתר אתה מעוניין לעצב את ה- AI ליצירת האתר עבורך, ואז תציע כמה אפשרויות בסיסיות ליצירתו.

עורך Wix, לעומת זאת, מאפשר לך לבנות אתר מאפס באמצעות בונה גרור ושחרר. כשאתה יוצר את האתר שלך באמצעות ADI, אתה לא צריך להיות בטוח איזה אתר אתה רוצה ליצור ואז הקסם ישמש את הקסם שלך בשבילך.

תוכלו ליצור אתר מאפס תוך דקות באמצעות עורך Wix, או שתוכלו להשתמש ב- WIX ADI כדי ליצור אתר מהיר עוד יותר. אם אין לך זמן ליצור אתר, WaxADI היא כנראה הבחירה הטובה יותר, אבל אתה רוצה את זה בדיוק כמו כל בונה אתרים אחר.

למרות שעליך לתמוך באתר שלך באופן מלא, רוב סוכנויות השיווק יתמכו באתרי WIX בחינם או בשבריר מהעלות.

אתה יכול פשוט לקנות דומיין מותאם אישית ולהפנות אותו לאתר ה- Wix שלך

אך אם ברצונך להוסיף דומיין, עליך להשתמש בתוכנית הפרימיום של בונה אתרים. בוני האתרים יוצרים את האתר שלך לגמרי בחינם ונותנים לך הרבה תכונות, וגם אתה מקבל שם תת-דומיין WIX בחינם. אם אתה מרחיק את האתר שלך מ- WXIX, אתה צריך דרך לארח את האתר החדש שלך. אם כבר יש לך את שם הדומיין וברצונך להשתמש בו לאתר Wixed האחרון שלך, צוות Wix יעזור לך להעביר אותו למארח אחר. בואו נדון ב- Wrix, שירות אירוח האתרים הפופולרי בעולם עם למעלה מ -1.5 מיליארד משתמשים.

אם אתה מרגיש שהמפתחים שווים את Wix ומרגישים שכדאי לבדוק כמה מהאתרים שלהם, זו אפשרות נהדרת ואולי גם האפשרות הטובה ביותר עבורך.

אם אינכם יודעים לתכנת ולבנות אתר

Wix בהחלט שווה לחקור, במיוחד עבור אלו שעושים זאת. אם אתה רוצה להשתמש בוורדפרס לבניית אתרים ומעדיף את הגמישות שלו, אך אנשים כמוך מעדיפים, זו גם אפשרות מוצקה לבניית אתרים. אם אתה לא אוהב את וורדפרס, אבל רוצה את הגמישות בבניית האתר שלך ותרום לו, שקול את עצמך בוורדפרס, אז זה לא בשבילך.

הבסיס של אתר Wix

הוא תבנית, ואם אתה צריך לבנות כל סוג של אתר, תוכל למצוא כל סוג של תבנית כאן. אם אתה מעוניין באתר נישה שתוכל להקים, WIX מספק לך מגוון תבניות שיקלו על התהליך. נכון לעכשיו הוא מציע למעלה מ -500 אפשרויות שונות שניתן לבחור, אך ישנן אפשרויות רבות אחרות כיצד להשתמש בו ליצירת אתר.

Wix מקל על יצירת אתר שנראה טוב במקום לבנות אתר שעובד רע מאוד. Wix, בתורו, מקלה על בחירת התוכנית הרצויה ובכך משיקה אתר מקצועי. שלב את כל השלבים הפשוטים הללו במדריך WIX זה ויהיה לך נוח ליצור את אתר WXIX שלך תוך זמן קצר.

למרות ש- Wix מציע המון אפשרויות

אתה עלול להרגיש מעט המום כשתשתמש בו לראשונה לבניית אתר משלך. אם אתה חדש בבניית אתר, ייתכן ש- WIX ADI אינה האפשרות הטובה ביותר עבורך. גם אם תבחר באתר שתוכנן על ידי WXIX עם AD, אני צריך לענות על כמה שאלות לגבי איזה סוג אתר שאתה מחפש. על ידי מענה על שאלות בסיסיות אלה, אנו יכולים לאפשר ל- WxIX ליצור את התוכנית המותאמת ביותר לצרכים שלך. לא משנה בענף או בניסיון שלך, אתה יכול להשתמש בצעדים אלה כדי להשיג את אתר העסקים הקטנים שלך ב- Wix. אם יש לך אתר ב- WIX, עלי לבצע את השלבים הבאים כדי להוסיף את הזנת החדשות החדשה שלך לאתר WIX שלך. אם אתה יוצר את האתר שלך באמצעות WxIX ואני מלמד אותך כיצד להוסיף תוכן מושך באמצעות ניוזפיד, יש לך מזל. כדי להוסיף lightbox לאתר aWix, עבור אל עורך "WIX" והיכנס באמצעות חשבון Evernote שלך ובחר "Lightbox".

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מה עושים כשאין ועד בית

נתחיל עם השורה התחתונה – ועד בית לבניין הוא הכרח. ועד הבית יכול להשפיע על איכות החיים בבית המשותף, כמו