איך לאתר מהיכן מגיעה נזילת מים?

איתור נזילות מים

נזילות יכולות להיות אסון עבור כל חברה. הם לא רק גורמים להפסדים כספיים, אלא גם משפיעים על הסביבה.

חשוב לדעת לזהות נזילות במערכות צנרת על מנת לצמצם את התרחשותן ולעצור אותן בהקדם האפשרי.

מגוון דרכים לזהות נזילות בצנרת

ישנן דרכים לאתר נזילות מים לגלות מאיפה מגיעה נזילה, כמו האזנה לצליל של מים זורמים, בדיקת נקודות רטובות על הקרקע או באמצעות גלאי גז. עם זאת, ישנן כמה דרכים אחרות שבהן תוכל להשתמש אם שיטות אלה אינן עובדות.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את מד המים שלך ולראות אם הוא פועל בקצב גבוה מהרגיל, ולאחר מכן לבדוק את מד לחץ המים ולראות אם הוא מעל הרמות הרגילות. אם אתה עדיין לא מצליח לגלות מאיפה מגיעה הנזילה, התקשר

ניתן למצוא נזילות בצנרת על ידי ביצוע כמה צעדים

הצעד הראשון הוא לזהות את הנזילה על ידי האזנה לה. הנזילה תפיק צליל שיכול להיות שונה בהתאם למה שדולף. ישנם גם כמה גורמים אחרים שעשויים להשפיע על צליל הנזילה, כגון כמה אתה רחוק ממנה או אם יש רעשים אחרים סביבך.

לאחר שזיהית מהיכן מגיע הצליל, תוכל להשתמש במד לחץ כדי לגלות כמה לחץ אובד באותה נקודה בצינור שלך. אם יש שסתום פתוח בנקודה זו בצינור שלך, אז הוא יגיד לך בדיוק היכן הבעיה ותוכל לקחת

מהי נזילה וכיצד היא מתרחשת?

נזילות הן בעיה שכיחה בענף האינסטלציה. מדי שנה מתבזבזים אלפי גלונים של מים עקב נזילות שניתן לתקן בקלות. נזילה יכולה להתרחש בכל מקום במערכת האינסטלציה, החל מקו אספקת המים הראשי ועד לאסלה או לכיור. אבל איך מגלים מאיפה זה מגיע?

ישנן מספר דרכים בהן תוכל לגלות מאיפה מגיעה נזילה בצנרת. אתה יכול לבדוק אם יש כמות חריגה של מים על הרצפה או זורמים על הקירות, להקשיב לרעשים מוזרים ולחפש נקודות רטובות בתקרות וברצפות.

נזילות הן בעיה מרכזית בבתים ובעסקים רבים. הם עלולים לגרום לנזק משמעותי לרכוש שלך והם יכולים גם להוות סכנה בטיחותית. הם יכולים גם להוביל לכמה השלכות כספיות חמורות גם כן. נזילות יכולות להגיע ממספר מקורות, כולל נזילות בצנרת, נזילות בגג, נזילות מדיח כלים ואפילו נזילות בשירותים.

ישנן מספר דרכים שונות שבהן תוכל לגלות מאיפה מגיעה הנזילה. אתה צריך לשקול את סוג הנזילה שאתה חושב שהיא על מנת לקבוע איזו שיטה תתאים לך ביותר.

שיטה 2: להרטיב את התקרה לתוצאות מהירות

הצעד הראשון לאיתור נזילה הוא לסגור את אספקת המים. זה ימנע מכל דליפת מים להכות בקרקע ולעשות בלגן.

איתור נזילות הוא משימה לא פשוטה, זה יכול לקחת שעות, ימים ואפילו שבועות כדי למצוא את המיקום המדויק של הנזילה. ברוב המקרים, נראה שאין נזילות כלל. עם זאת, אם אתה מספיק סבלני ומתמיד, שיטה זו תעבוד גם עבורך.

שיטה זו דורשת קצת סבלנות וזמן כי היא דורשת סבלנות וזמן כי היא דורשת סבלנות וזמן כי היא דורשת סבלנות וזמן כי היא דורשת סבלנות וזמן כי

השיטה השנייה למציאת נזילה היא ריסוס התקרה. חשוב לציין שזה לא פתרון קבוע והוא עובד רק לתוצאות מהירות.

הרטבת התקרה הוא דרך יעילה לאיתור נזילות אינסטלציה בתקרה. יש להשתמש בשיטה זו רק כאשר אתה צריך לברר אם יש נזילות בבית שלך במהירות ולא רוצה לעשות משהו קבוע או יקר יותר.

התזת התקרה במים עוזרת לך לזהות מאיפה כל נזילה עלולה להגיע, עם זאת, היא לא תאתר את כל הנזילות ולכן חשוב שתצפה גם לסימנים אחרים של נזילה כמו טפטוף מים או כתמים רטובים על התקרות שלך.

למלא את הכיור לתוצאות מהירות

בחלק זה שאלנו את חברת תרמו פרו אינסטלציה וביוב על איך לגלות מאיפה מגיעה נזילה. ישנן שלוש שיטות שבהן אתה יכול להשתמש כדי לפתור את הבעיה.

שיטה 1: אתה יכול להשתמש ביד שלך או במחבט כדי להרגיש את המים.

שיטה 2: ניתן להניח צבע מאכל בכיור ולבדוק את צבע המים המגיעים מהברז.

שיטה 3: רססו את הכיור לתוצאות מהירות.

אם הנזילה מגיעה מהברז, סגרו את אספקת המים לאותו ברז ואז פתחו את הברז כדי לראות אם הוא עדיין דולף. אם כן, יש בעיה בברז או בחיבור שלו.

אם אינך מוצא נזילה שמגיעה מהכיור, בדוק אם יש נזילות במקומות אחרים כמו מתחת למדיח הכלים או מכונת הכביסה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפים להריסת מבנים

מאמר זה מספק הנחיות לגבי שיטות עבודה מומלצות להריסת מבנים. הוא מכסה מגוון שיקולים, החל מתכנון מוקדם ועד אמצעי בטיחות,