יום שלישי , 19 ינואר 2021
להזמנת משחק הקלפים שעושה שינוי אמיתי בחיים לחצו כאן!
תזכרו קהל המטרה שלכם אינו חושב כמוכם ולכן המיתוג צריך להיות מוכוון לקהל המטרה ולא אליכם. האמת שזה מזכיר לי לקוח מהמם שהגיע אליי עם חנות טבע לויטמנים ובריאות שמחנך לטבעונות כל חייו חלם שכשיפתח את חנות הטבע שלו לוגו ורוד: "אני מת על ורוד" הוא אומר לי. העניין הוא שלוגו ורוד אינו מתאים למיתוג של בריאות וטבע כי זו לא השפה שתקנה ביטחון ללקוחות שלו. תקפידו לשים את טעמכם האישי בצד ותשתדלו לחשוב רק מה יהיה אפקטיבי ויעזור ללקוחות שלי להבין שאני בעל מקצוע מעולה. הלוגו כמובן צריך להיות מאוד אסתטי ומרשים אבל תמיד לחשוב אפקטיבי לפני יפה.
יאללה שיהיה בהצלוחס
נוגה
נ.ב. אהבתם את הפוסט? תפרגנו באיזה תגובה השקענו בלהרעיב את האריות שיצאו רזים
21 בספטמבר 2015
13 בינואר 2015
18 בדצמבר 2014
16 בספטמבר 2014