יום שישי , 6 דצמבר 2019
להזמנת משחק הקלפים שעושה שינוי אמיתי בחיים לחצו כאן!
הוא קטן, הוא רזה, הוא גם די… מרובע. אבל עם זאת, כרטיס הביקור שלכם
יכול להיות איש המכירות החזק ביותר שלכם. איך יודעים? מנסים!!!
חלקו 10 כרטיסי ביקור ביום אחד ורשמו לעצמכם את התגובה הראשונה שקיבלתם. התגובה הראשונה הספונטנית היא הכי אמיתית, בידקו מה היתה התגובה לכרטיס שלכם?
אם היא היתה: "וואו! מהמם!"? "אחלה רעיון" "שאפו, שיחקת אותה" = סימן שהכרטיס עובד.
אם היא היתה: "אוקיי.." "אאהה…" או סתם פיהוק. אז…. תפטרו אותו! את הכרטיס לא את הלקוח!
אנשים מוצפים באביזרי שיווק והשוטף שוטף אותם. כדי שכרטיס הביקור שלכם ייזכר בתודעה שלהם, עליכם לעשות משהו אחר, שונה, יצירתי, סקסי, מדליק ושובר שיגרה כזה שהם עדיין לא ראו.
האפקטיביות שכרטיס הביקור צריך ליצור עבורכם היא כפולה:
*הוא צריך להוציא את הלקוחות שלכם משלוותם כדי שתמיד יזכרו אתכם.
*ברגע האמת, כרטיס הביקור שלכם צריך לבלוט בין כל ערימת כרטיסי הביקור שהלקוחות שלכם אגרו כדי שיוכלו לזהות אותו ולשלוף אותו בשנייה.
לכן – הקפידו שכרטיס הביקור שלכם יהיה Overwhelming כזה שיהיה הפתעה בלתי נשכחת ומעוררת השראה במרחב של מי שמקבל אותו.
לא פחות חשוב, הקפידו לודא שהכרטיס ביקור שלכם משדר מקצועיות גם מבחינת עיצוב מוקפד, שימוש בחומרים משובחים והדפסה איכותית. למה?
כי אנשים חושבים בשיטת: אם = אז
אם כרטיס הביקור שלך מכוער = אז כנראה שנפלתי על איש מקצוע בינוני.
אם הכרטיס שלך יפה ומקצועי = אז כנראה ששיחקתי אותה ומצאתי איש מקצוע טוב.
זכרו: יש לכם את היכולת להשפיע על תהליך קבלת ההחלטות של הלקוח ואתם רוצים שהוא יקבל החלטה אחת: להיות לקוח שלכם ולשלם לכם בכיף ובאהבה מבלי להתמקח על המחיר!
האם כרטיס הביקור שלכם מתפקד כאיש מכירות מעולה?
אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולהוריד את הצ'ק ליסט המומלץ שלנו לבניית כרטיס ביקור מנצח.
בהצלחה עם כרטיס הביקור שלכם
בברכת הרבה לקוחות מקסימים שיאמרו לכם:
"כן אני רוצה להיות לקוח שלכם ולא איכפת לי כמה זה עולה"
שלכם נוגה וידר
הבוטיק למיתוג ולשיווק יצירתי
נ.ב.
אהבתם את הפוסט? פרגנו באיזה תגובה שנראה שאתם קוראים ואוהבים את מה שאני כותבת
25 בנובמבר 2015
9 בנובמבר 2015
14 באוקטובר 2015
21 בספטמבר 2015