יום חמישי , 14 ינואר 2021
להזמנת משחק הקלפים שעושה שינוי אמיתי בחיים לחצו כאן!
יותר מפחיד מנחשים, עקרבים וג'וקים. יותר מצמרר מזומבים, שלדים ורוחות רפאים.
יותר מעורר אימה מפרדי קרוגר, רפי גינת וגרגמל
שיחת מכירה – סרט האימה המפחיד ביותר בכל הזמנים. מכירות ושיווק נמצאים באופן קבוע באחד משני המקומות הראשונים של הפעולות שבעלי עסקים שונאים (יחד עם חשבונות וכספים), ובעיקר מפחדים לעשות. רובנו מעדיפים לעשות כל עבודה ולהרוויח פחות רק לא למכור את עצמנו. מצד שני, רובנו אומרים לעצמנו ולכל מי שמוכן לשמוע שאנחנו מה-זה מקצוענים, מה-זה יודעים לתת שירות, אבל מה-זה לא מרוויחים כמו שמגיע לנו… הייתם מאמינים שגם לי הייתה תקופה שבה המחשבה על מכירות בעסק שלי גרמו לי לרצות להתחפר באדמה ולא לצאת? מה שבסופו של דבר הוציא אותי החוצה הייתה הידיעה שהטריפה אותי – שאחרים, מתחרים, עושים עבודה הרבה פחות טובה ממני ומרוויחים הרבה יותר ממני. סבלתי מכל רגע של מכירות. שנאתי "לדחוף" לאנשים את השירותים שלי, הרגשתי שאני רודפת אחרי לקוחות, הרגשתי מתרפסת. מתחננת. וכמו שאמרה לי פעם לקוחה: "אני כמו הזונה של העסק שלי". נורא, נכון?! איכשהו, אצל אחרים זה תמיד נראה כל כך קל ופשוט, גם כשלא היו להם קבלות משכנעות, ניסיון מקצועי וידע כמו שלי. כל הזמן הזה חשבתי שיש להם יכולות שלי אין,מתנה אלוהית וכישרון שאני פשוט לא קיבלתי. בדיעבד, שטות גמורה. היכולת למכור לא קשורה בכישרון מולד. היא גם ממש לא צריכה לבוא ממקום מתחנן, מתרפס או להיות תלויה בחסדו של הקונה. אז מה הסוד של מכירות מוצלחות בלי לחטוף התקף לב? הסוד של המכירות, נעוץ קודם כל בשינוי תפיסה וגישה כלפי המכירה. אני יכולה להעיד על עצמי וראיתי את זה קורה מולי מאות ואלפי פעמים עם עסקים אחרים. ברגע שמתחולל השינוי – מתחולל שינוי בעסק כולו. מדהים לראות את זה קורה. המכירות עולות. יש סגירות. תמהיל הלקוחות משתנה והופך להיות מורכב מלקוחות אידיאליים, והעסק מוכן לתת את הזינוק הבא שלו. מדהים. איזה טעויות בעלי עסקים עושים בדרך למכירה? (כן, גם אתה תמצא את עצמך שם) הטעות הראשונה – הם פשוט שונאים למכור! הם מעדיפים לנקות בתים ובלבד שלא יצטרכו למכור או להציע את עצמם או את השירות שלהם. חלקם אפילו סוגרים את העסק רק שלא יצטרכו למכור. במקום להידלק על זה ולהיות מומחים בזה הם מתחמקים מזה. הטעות השנייה, רוב בעלי העסקים לא מאמינים בעצמם – גם אם את אשת מקצוע מעולה, גם אם אתה בעל מקצוע מדהים -כשאתה עומד מול הלקוח, אתה חייב לתת למוצר או לשירות שלך את הקרדיט שמגיע לו וגם להאמין בעצמך שאתה באמת מספיק טוב בשביל לגבות על זה עוד כסף. פעמים רבות, המוצר שלך יכול לשנות ללקוח את החיים מקצה לקצה ולשפר משמעותית את איכות חייו ולתת לו ערך מוסף עצום מבחינתו. ערך מוסף ששווה לו הרבה מאד כסף. הטעות השלישית, הם מתמחרים נמוך מדי – עם יד על הלב, כמה פעמים גבית עבור השירות או המוצר שלך את המחיר שהוא באמת שווה ושבאמת רצית לגבות? חשוב לזכור שתמחור הוא הרבה יותר מאשר עלות כספית. תמחור הוא מיצוב. תמחור הוא הבעת אמון במוצר. ותמחור אף פעם לא יהיה מכשול עבור מי שבאמת רוצה לקנות את מה שיש לך להציע. הם מתביישים ונבוכים כי הם חושבים בטעות שהם מטרידים את הלקוח- כמעט כל הלקוחות שלי חוששים שהם "דוחפים" מדי ושזה לא לכבודם. למעשה, בפועל, מכירות הינה מיומנות של אהבה לזולת, תקשורת נכונה עם אנשים והבאת ערך אמיתי. אין צורך לדחוף לאף אחד שום דבר. כשאנשים קולטים את הערך של מה שאתה מציע הם בוחרים לקנות ובמחיר שאתה דורש. הרבה עסקים פוחדים לאבד לקוחות- אבל למרבה הפרדוקס, דווקא בעובדה שהם לא עושים פעולות שיווק ומכירה הם מאבדים לקוחות ולא זוכים בחדשים. תחשבו על האבסורד. הם חושבים שמכירה היא עניין אקראי או חד פעמי- למעשה, אין שום דבר מקרי במכירה. זהו תהליך שאליו נכנס הקונה ואתה שולט בו ומנתב אותו. יותר מזה – הלקוח שלך יכול וצריך לרכוש ממך שוב ושוב ושוב, כחלק מתכנית כוללת. מזל הוא לא חלק ממכירות. גם אנשים ששונאים למכור, פוחדים למכור, או לא יודעים למכור, יכולים למכור ואפילו ליהנות מזה! אם גם אתם שונאים למכור ולשווק אבל מתים שיהיו לכם יותר לקוחות, "למכור כדי לסגור" היא סדנת מכירות מעשית המיועדת במיוחד לכם. מה יש בסדנה: לעשות את הסוויץ' כדי להיות המשווק הטוב ביותר של העסק שלכם. להימנע מכל הטעויות שעושים בעלי עסקים במכירה. להפוך את המוצר שלך למותג שאנשים יעמדו בשבילו בתור. שיטת מכירה מוכחת שגורמת ללקוחות שלך לקנות ממך עוד ועוד. לתרגל "על רטוב" בליווי צמוד, טכניקות ושיטות שיקפיצו את אחוזי הסגירה שלך. להבין כיצד מחיר לעולם לא יהיה מכשול למכירה ואיך לעולם לא תשמע "יקר לי" מלקוח. לדעת למי אתה מוכר. האם הלקוח שלך הוא "בילי תביא לי" או "רון חשבון"? שניהם מקבלים החלטות אחרת. להבין שמכירות הינו תהליך של חשיבה אסטרטגית, שבתכנון מראש אפשר לתכנן ולנהל בצורה מדויקת עם אחוזי סגירה גבוהים. חשוב לדעת ולשנן מידי יום: אין דבר כזה לקוחות שאין להם כסף, הם פשוט בוחרים להשאיר אותו אצל מישהו אחר! לפעמים המישהו הזה נותן שרות גרוע, לעיתים המוצר שלו פחות טוב משלכם אבל, יש לו יכולות מכירה שלכם אין ולכן הלקוחות עומדים אצלו בתור ולכם נותר רק לקנא. רוצים לשנות את המצב ב-180 מעלות? זה תלוי רק בכם! בקישור הבא תוכלו לראות מה אומרים משתתפי הסדנא על מכירות ועל נוגה וידר ותוכלו להתרשם מעומק התכנים ודרך הצגתם מועד הסדנא הקרובה: שני ימי רביעי בין השעות 07-13 (כן, בבוקר) יוגשו הרבה פחמימות וקפה, אז לא לדאוג. המפגש הראשון ביום רביעי 14/11 המפגש השני ביום רביעי 21/11 התקשרו עכשיו להרשמה אצל אורית מנהלת ההרשמות שלנו בטלפון: 054-2345003 או ישירות למשרד 03-5245558 לחצו כאן ךהרשמה לסדנה: "למכור כדי לסגור" הקליקו כאן או התקשרו לאורית בטלפון: 054-2345003 מניסיון של הרבה בעלי עסקים, מדובר בהשקעה שתחזיר את עצמה עוד לפני שתסיימו לשלם על הסדנה… נוגה
18 בדצמבר 2014
18 בדצמבר 2014
30 ביוני 2014
26 במאי 2014