יום ראשון , 17 ינואר 2021
להזמנת משחק הקלפים שעושה שינוי אמיתי בחיים לחצו כאן!
החלטתי לכתוב על השיווק החדש בגלל שכבר יותר מידי פעמים שמעתי מבעלי עסקים שמדובר בטרנד.
הם מצפים שהשיווק החדש יעלם, או יתחלף בשיווק עוד יותר חדש, שהמוטו שלו יהיה לשבת בבית ולא לעשות כלום, שהלקוחות יתאמצו…
מצטערת לבשר לכם, זה לא הולך לקרות. השיווק החדש לא הולך לשום מקום. והוא גם כבר לא ממש חדש.
מתי חדש מפסיק להיות חדש?
שאלה מצויינת. בואו נחשוב רגע.
מכירים "שקל חדש"?
פעם, לפני המון המון שנים, היתה לירה. יום אחד החליטו חכמינו שהגיע הזמן שבישראל יהיה כסף עם שם בעברית. וכך נולד השקל. חלפו כמה שנים, היתה אינפלציה, השקל נשחק. ואז החליטו חכמינו שכל 1000 שקלים יהיו שווים שקל אחד, וכדי שלא נתבלבל קראו לשקל החדש "שקל חדש".
חלפו 27 שנים, אנחנו משתמשים באותו כסף.,עדיין קוראים לו "חדש", כן?
שמעתם על "המדיה החדשה"?
אם מדיה ישנה היא עיתונים, טלויזיה, קולנוע, פלאיירים וכו', אז כל מה שהגיע אחרי הוא מדיה חדשה: אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, דיוור במייל, סמסים ועוד. רק לפני 15 שנים עסקים עוד ספרו אינצ'ים למודעות בעיתון. מאז כבר עברו כמה שנים טובות, עסקים סופרים לייקים, מיקום בגוגל ויחס המרה.
קוראים לזה "מדיה חדשה", אבל הטלוויזיה בסלון שלי, שהיא מדיה ישנה לגמרי, כבר התחלפה פעמיים מאז.
אז אותו הדבר בדיוק גם עם "השיווק החדש".
מה ההבדל בין השיווק הישן לחדש?
הכל, בערך. השיווק של פעם נועד לשרת את המשווק. השיווק החדש הוא למען הצרכן. התפקיד שלו הוא לספק ערך, להצמיח את הלקוח, כך שגם אם הוא יבחר לא לקנות מאיתנו היום, הוא עדיין קיבל משהו.
השיווק הישן דיבר בסיסמאות. השיווק החדש נותן תוכן. תוכן מעניין ורלוונטי.
השיווק הישן העביר מסר אחיד לכולם. השיווק החדש מבין שכל אחד הוא אחר ולכן כדאי לפנות באופן שונה ללקוחות שונים. השיווק החדש מבין שלא כולם הם באמת לקוחות פוטנציאלים, ולכן מוותר על "כולם" לטובת קהל יעד מפולח ומאוד מדוייק.
איך מיישמים את השיווק החדש?
אם אתם בעלי עסק קטן או בינוני, השיווק החדש הוא הדבר הכי טוב שקרה לכם!
השיווק החדש חוסך לכם הרבה כסף, מקרב אתכם לקהל היעד שלכם ומאפשר לכם להיות הכי טובים בנישה שלכם, גם אם 99% מהאוכלוסיה (שלא צריכים את המוצר או השירות שלכם) לא שמעו עליכם בחיים.
למשל:
פייסבוק – תעלו סטטוסים שנותנים ערך, שתפו תכנים שמעניינים את הלקוחות שלכם.
יוטיוב – הזדמנות מצויינת לקהל היעד להכיר אתכם. תדגימו מה אתם עושים, תלמדו משהו, תנו ללקוחות מרוצים שלכם לספר את הסיפור שלהם וכיצד עזרתם להם.
בלוג – קחו בכל פעם נושא אחד שמעניין לקוחות והרחיבו עליו לעומק, שתפו מהניסיון שלכם, ענו על שאלות ששואלים אתכם.
מערכת דיוור אוטומטית – הכינו לעצמכם רשימת תפוצה ודוורו אליה בתדירות סבירה מאמרים וקישורים ליוטיוב, לאתר ולבלוג. מידי פעם תוכלו לשלוח גם הצעה מכירתית. ככל שתתנו יותר ערך על בסיס קבוע, הרשימה שלכם תגדל ויותר ויותר ירצו לקנות.
אם אין לכם מושג איך להקים מערכת דיוור אוטומטית, אם אין לכם מושג איך ליצור מערכת שיווקית שעובדת בשבילכם
אם נראה לכם מסובך בלוג, או שאין לכם מושג איך ליצור אסטרטגיה של מותג בפייסבוק,
אל תתביישו, בשביל זה אנחנו כאן.
התקשרו עכשיו: 03-5245558 ונעזור לכם צ'יק צ'ק.
שלכם,
נוגה
21 באוקטובר 2014
8 בספטמבר 2014
30 ביוני 2014
7 באפריל 2014