יום שלישי , 26 ינואר 2021
להזמנת משחק הקלפים שעושה שינוי אמיתי בחיים לחצו כאן!
אז, היום המאמר הזה מוקדש למישהי שאני מאוד מאוד אוהבת
הייתי חייבת לכתוב את זה כי בטוח יהיו הרבה אנשים שיתחברו לזה
בשבוע שעבר הגיעה אליי לפגישה לקוחה מהממת
עם יכולת מקצועית מפוארת, עם אישיות כובשת שהיא בנוסף לכל גם נראית מעולה (שזה אף פעם לא מזיק)
ועם כל זאת, היא מאוד מתוסכלת מזה שהעסק שלה לא ממריא
המתחרים שלה שהם הרבה פחות מקצועיים ממנה רק גונבים ממנה רעיונות
ומזמן עקפו אותה בסיבוב מבחינת הבאזז השיווקי.
והיא
גאון מקצועי, אחת הטובות בתחומה מזה שנים, אושייה במקצוע שלה מבין הראשונות בארץ בתחום!
עם מוניטין של שנים והוכחות של מאות מטופלים שעברו אצלה תהליך והגיעו להצלחה
עוד הרבה לפני כל הבאזז האינטרנטי
עם תעודות אמיתיות עם ניסיון אקדמאי – לא תעודות מומחה לשיווק באינטרנט שיודע לעשות רעש
והיא כועסת,
עצובה,
מתוסכלת
למה זה לא קורה לה?
היא ממשיכה לעבוד כמו נמלה חרוצה
עושה הרבה פעולות
אבל עדיין לא הגיעו התוצאות המיוחלות.
מגיעה אליי לבחון אפשרות של מיתוג,
ואני מתה שהיא תהיה לקוחה שלי אשמח מאוד לעשות לה מיתוג.
היא מוכשרת ברמות על,
אבל
האינטגריטי המקצועי שלי אומר – לא לגעת במיתוג!
המיתוג מהמם
פשוט מהמם
אמיתי דוגרי עשו לה עבודה על הכיפאק.
אין מה לקחת ממנה שקל זה סתם יהיה גזל
והיא מחכה לישועה, שאני אבוא ואציל אותה.
אעזור לה להתרומם,
אז בואו נדבר על חמין
מכירים חמין
המאכל המדהים המחמם והטעים הזה ששמים ביום שישי בתנור ומוציאים בשבת. המאכל הזה שעושה לך חסימת עורקים וחסימה בנשמה לאיזה 6 שעות מהרגע שאתה אוכל אותו.
אז
לידיעתכם, כששמים חמין על האש, אי אפשר להגיד לו נו!!!
פשוט אי אפשר!
למה?
הוא חייב להתבשל כמו שצריך
אחרת השעועית קשה
והבשר לא מבושל
ולתפוחי האדמה אין את הטעם הזה של החמין
והביצים לא נהיות חומות, הן נשארות לבנות.
אותו דבר עם בניית מוניטין למותג,
בשונה ממה שאתם חושבים
ובשונה מזה שנדמה לכם שאפשר ליצור מוניטין למותג בשנייה
זהו תהליך של הבשלה! חיצונית ופנימית של הבן אדם שבונה אותו
בדיוק כמו חמין, הוא חייב להתבשל טוב טוב
אצלך בתודעה, בקרב הלקוחות, ולוקח לו טיפה זמן להתניע.
אנשים שהם בתהליך בניית מוניטין למותג שלהם משקיעים הרבה זמן אנרגיה ומאמץ מאוד חשובים בבניית התשתיות של המותג ובניית התשתיות האישיות שלהם.
ואז,
אחרי שהתשתית החיצונית בנויה היטב:
מיתוג, לוגו, אתר, ערוצי שיווק מותגים עם פעילות אפקטיבית בהם, פייסבוק ויש נוכחות אמיתית עם הרבה ערך ועושים מהלכים שיווקיים מדליקים
ואחרי שהתשתית הפנימית בנויה היטב: מיינדסט נכון, אמונה, מוטיבציה וביטחון עצמי
אז פתאום נוצר הקסם הזה והכל קורה!!!! פתאום אפשר להוציא את החמין מהאש בשבת בצהריים יוצא מדהים ריח מעולה
טעים חם מנחם מפנק כזה שאפשר להגיש לאורחים ולקצור המון המון מחמאות
אז,
זה שפתאום אתם רואים מישהו שהרגע קם ונהיה מצליח, זה ממש אבל ממש לא מדוייק. אתם פשוט לא יודעים כמה זמן ואנרגיה הוא השקיע לפני זה מאחורי הקלעים! אתם רואים רק את התוצר הסופי.
בדיוק כמו חמין, קודם הולכים לקנות את הירקות הבשר, אחר- כך מקלפים חותכים כל הפעולות הסזיפיות האלה שאנחנו לא יודעים שעשו אותן מאחורי הקלעים!
סבא שלי זכרונו לברכה תמיד היה אומר: שבישול זה מדע מדויק
"אם משקיעים אז מוציאים!!!" שמים חומרי גלם איכותיים וטריים, תבלינים טובים שמים על האש והכל קורה
גם לכם זה יצליח מיתוג ושיווק זה לגמרי מדע מדוייק!!! אם משקיעים אז קוצרים!
להמשיך לעשות את הפעולות הנכונות, להשקיע במיתוג (שזה הנראות),
ולהשקיע במותג (שזאת הפרסונה)
ואז יקרה הקסם
והכי חשוב לזכור – אין פתרונות קסאינסטנטם ואי אפשר להגיש את החמין ביום שישי לפני ששמנו אותו על האש, צריך להתאזר בסבלנות
ולתת לו לעבור את הלילה אז בשבת בצהריים זה פיגוז
אותו דבר עם מיתוג אין אפס
אם משקיעים אז מקבלים תוצאות טובות
מקווה שהצלחתי להרגיע כמה אנשים
שיהיה יום מאושר מלא פעולות
מקווה שאהבתם את המאמר אם כן אשמח לקבל תגובות
שלכם נוגה
נ.ב. חייבים להשקיע בחומרים טובים כן, ירקות טריים בשר משובח ביצים טריות, תבלינים טובים
(לא לשים ירקות רקובים ובשר מקולקל ולצפות שיצא חמין מעולה…)
25 בנובמבר 2015
9 בנובמבר 2015
14 באוקטובר 2015
21 בספטמבר 2015