יום חמישי , 14 ינואר 2021
להזמנת משחק הקלפים שעושה שינוי אמיתי בחיים לחצו כאן!
לא לא לא לא ולא לעשות את הטעות הזאת!!!
אתמול קיבלתי מייל מחברה יקרה ואהובה.
אשת מקצוע מעולה שהיא בעיניי אחת השאקליות הגדולות שקיימות בשוק הזה.
למייל הזה היא נתנה כותרת מאוד מושכת מה שגרמה לי לפתוח את המייל מיד => דבר שיוצר ציפייה מטורפת לקבל איזה ערך מעניין, ואז?
אני מקליקה על המייל ומה אני מגלה?
שהיא מוכרת לי!!!!!!!! בלי בושה בלי חשבון בלי יחסים בלי כלום פשוט מוכרת.
מה שיוצר אצלי (ובטח גם אצל הלקוח שלכם) => אכזבה!!! (למה? כגודל הציפייה גודל האכזבה.)
מה שמוריד מהמוניטין שלכם!
עכשיו מילא נניח שהיא היתה מוכר לי את עצמה, או קי נפלא על הכיפאק אני באה לקנות! אני מתה על מה שהיא עושה אבל,
לא היא לא מוכרת לי את עצמה ואת הדברים המדהימים שהיא עושה שברור שהייתי קונה כי אני לקוחה שבויה שלה ואני מתה על כל מה שהיא עושה.
היא מוכרת לי מישהו אחר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ולא רק שהיא מוכרת מישהו אחר, מישהו מעפאן מיותר שאין סיכוי בעולם שהיא היתה ממליצה עליו כי זה לחלוטין לא ברמה שלה ולא בליגה שלה! היא פשוט מוכרת לי כדי למכור.
איך הרגשתי?
ככה: $$$$$$$$$
הרגשתי לרגע כמו כספומט שאפשר בכל רגע נתון לחלוב אותו. תחושה של השפלה, של ניצול.
כאילו מישהו עשה שימוש במייל שלי לרעה.
אז מה אתם שואלים? לא להמליץ על אף אחד? לא לעשות שיתופי פעולה? איפה עובר הגבול?
בטח להמליץ, בטח לעשות שיתופי פעולה ובטח למכור אבל:
"לא בפראות.. ברכות."
אז איך עושים את זה?
הנה כמה טיפים שימושיים למשלוח מיילים בצורה אלגנטית שנבלעת ללקוח ויורדת לו בגרון בקלות בלי להיתקע ולגרום לו להיחנק:
תבדקו בשבע עיניים את ההמלצות שאתם נותנים כדי לראות שהן באמת רלבנטיות לאנשים שלכם. השבוע קיבלתי מייל מרגש ממישהי ששמעתי עליה דברים נפלאים שבו היא מבקשת שאמליץ עליה לרשימה ניסיתי לראות את מה שהיא עושה ולראות אם אני מתחברת לזה והאמת שלא לא התחברתי אז בעדינות אמרתי לה שלדעתי זה לא יעניין את הרשימה שלי ופשוט לא המלצתי.
אז איך אותה קולגה הוא יכלה לעשות את אותו הדיוור אחרת? כך שאני לא ארגיש פראיירית? ושאני לא אחשוב שהיא עוד איזה ספאמרית מטרידה?: פשוט לתת לי מעצמה, משהו שיעזור לי, שיוכל לקדם אותי ורק אז לשים את ההמלצה שלה, ולשים כותרת למייל שמשקפת את התוכן האמיתי שלו ואז מי שפתח לא ירגיש מרומה.
תחשבו לפני שאתם שולחים מייל לרשימה שלכם האם מי שפותח אותו ירגיש שזה היה שווה את זה? (גם ככה באותו יום הוא קיבל עוד 70 אי מיילים נוספים חוץ ממך שחפרו לו…).
לסיכום
תשמרו על הרשימה שלכם בשבע עיניים! זאת הקהילה שלכם ואת מנהיגים אותה. אל תתייחסו אל האנשים ברשימה שלכם כאל כספומט שאפשר לחלוב אותו, למכור ולדחוף לו כל דבר. תמדדו היטב את סוג המאכלים בהם אתם מפנקים את הקהילה שלכם כי מי שנכנס למסעדה טבעונית כנראה לא בא כדי לקנות סטייק ועם כבר החלטתם להמליץ על סטייק, תטעמו קודם בעצמכם.
מקווה שאהבתם את הפוסט, תנו תגובה
להת' בדיוור הבא (שיהיה ברכה לפסח שאני בדיוק עובדת עליה עכשיו. בינתיים עוד אין לי רעיון ואני מחפשת משהו קצת פחות משעמם ממצה ויין אבל אני עדיין עובדת על זה מבטיחה).
נוגה
21 באוקטובר 2014
8 בספטמבר 2014
30 ביוני 2014
6 בפברואר 2014