יום שישי , 22 ינואר 2021
להזמנת משחק הקלפים שעושה שינוי אמיתי בחיים לחצו כאן!
אז קודם כל התשובה היא: מהר!
מה אנחנו רוצים לדעת על לקוח מסוג ששון?
הדבר הכי חשוב לו בעולם: יעילות!
הוא שונא לדחות סיפוקים,
הוא חייב כל דבר עכשיו כמו שנאמר בספרדית Ahora וגם ממש ממש חשוב לו שיהיה RAPIDO זה מהר) ויפה שעה אחת קודם.
הוא סופר סופר אפקטיבי,
עושה מיליון משימות בו"ז,
שונא לבזבז זמן,
שונא להפסיד זמן,
תמיד קצר בזמן,
לא מעניין אותו שום דבר שקשור לתהליך,
חכם, חריף חושב מהיר,
מבין מהר, קולט מהיר את השורה התחתונה
עוד הרבה לפני שאתם הגעתם אליה.
הוא מקבל אך ורק החלטות רציונאליות!
רוצה תמיד רק את השורה התחתונה!!
מעניין אותו להשיג את התוצאה הכי טובה בלוח הזמנים הכי קצר!!!
כן כן לא לא
מאבד עניין בשנייה.
מה אסור אבל ממש אסור לעשות במהלך סגירת עיסקה עם לקוח מסוג ששון?
בלי חיינדלך ולא ללקק – הרבה אנשים חושבים שאם הם יעשו סמול טוק (כמו שלימדו אותם בכל מיני קורסי מכירות עתיקים מימי הביניים) הם יתחברו עם ששון ואז הוא יאהב אותם. ביג מיסטייק!!! ששון לא אוהב אנשים ולא מחפש חברים הוא אוהב רק תוצאות. אם תבזבזו דקה מיותרת מהחיים שלו על התנחמדות וצביעות איבדתם אותו לגמרי. לפעמים ישירות והומור איתו בשנייה יצרו חיבור רגשי עמוק יותר מסמולטוק למשל מומלץ להשתמש במשפט כמו: "אני מת לספר לך קצת עליי ושיהיה בנינו יחסים ושתראה כמה אני מקצועי, אבל מעניין אותך רק מתי תקבל את הסחורה. האם זה בסדר שאני אדלג על הסמולטוק ונעבור לתכל'ס?" מיד תראו איך חיוך מתרחב על שפתיו והוא מעריץ שלכם. כי באותו רגע הוא הבין שעומד מולו ששון כמוהו שמדבר את שפת היעילות כמוהו והוא יודע בודאות שהוא יקבל שירות מהיר אש ומעכשיו הוא חבר שלכם לעולמי עד!
לא לחפור – לא לחזור על המסר מספר פעמים שלא תעיזו. הוא קלט את זה בפעם הראשונה בפעם השנייה שחזרתם על המסר כבר עלתה לו הקריזה והוא מסתכל על השעון מתי הוא מתחפף.
לא לפרט – בשום פנים ואופן לא לפרט לו ולא לתת לו פרטים בטח לא בע"פ – אם חשוב לכם שהוא ידע את כל הפרטים שלחו לו מסמך על כל האינפורמציה (ותקפידו לשים לכל פיסקה כותרת גדולה עם השורה התחתונה כי הוא במילה קורא רק את הכותרות!) והוא בזמנו החופשי (שאין לו) יעבור על זה (או שלא). והנה דוגמא נניח שאתם חברה לירידה במישקל ומגיעה אליכם לקוחה מסוג ששון הדבר היחיד שמעניין אותה זה להוריד 10 ק"ג הכי מהר! אין צורך לספר לה על התהליך ואין לצורך לפרט על מרכיבי הצמחים בתוך הכמוסות שלכם ואם אתם נותנים תהליכי עומק להתבוננות פנימית של הנשמה כדי לרדת במישקל כבר מזמן היא לא לקוחה שלכם. מבחינתה שום דבר מהדרך לא מעניין אותה וגם אם תגידו לה ללעוס צמיג של אוטו ושזה יגרום לה להוריד במישקל הכי מהר מבחינתה זה מעולה.
לא להסביר – הוא חריף, הוא חכם, ואין לו שום סנטימטר פנוי בדיסק של המוח שלו לאינפורמציה מיותרת ממכם או ממה שאתם עושים. הדיסק שלו במוח פנוי להכיל אינפורמציה אחת ורק אחת – התאריך והשעה שבו תספקו את הסחורה או, המהירות שבה השירות שלכם יביא להם את התוצאה.
לא להתעלק ביצירת יחסי עומק – מבחינתו אם עכשיו אתם חברים שלו זאת בעיה רצינית כי אז הוא צריך לבזבז את הזמן שלו להשקיע בכם ואת הזמן המיוחד שלו הוא שומר רק לאנשים שבאמת באמת חשובים לו.
לא למשוך – אם הוא שואל אתכם בתיחלת תהליך המכירה לפני שעשיתם משהו כמה עולה לו אל תגידו לו חכה רגע אני כבר אסביר לך אין לו רגע והאמת לא ממש מעניין אותו כמה עולה לו. מעניין אותו רק: מתי יהיה לו! ואם הוא יעריך את היכולת שלכם לחסוך לו זמן, הוא ישמח לשלם לכם באהבה כל מחיר.
לא להפעיל מניפולציות רגשיות – בכל מיני קורסי מכירות מלמדים אותנו לפנות אל הרגש של הלקוח. אז"ש: אש זהו שלא! לקוח מסוג ששון אין צורך לפנות אל הרגש שלו, מכיוון שהוא לא מעריך פוצי מוצי משום סוג. ואם תנסו להפעיל עליו מניפולציה רגשית הוא פשוט יבוז לכם ויחשוב לעצמו כמה אנרגיה וכמה זמן הבן אדם הזה בזבז לי במטרה להפעיל אותי רגשית ואז אין סיכוי שהוא יסגור איתכם הוא יבין שכשיהיה לקוח שלכם תבזבזו לו עוד המון המון זמן יקר שאין לו.
אתם בטח שואלים אז מה כן?
איך כותבים הצעת מחיר ללקוח מסוג ששון?:
בתחילת ההצעה בטוח בעמוד הראשון ועדיף למעלה בכותרת ברורה שלושת הדברים האלה:
אחר – כך לפרט את כל השאר. אם הוא רואה הצעת מחיר ארוכה ומפורטת הוא חוטף חום אז עדיף לא למרוח. אם הוא קלט שתעזרו לו גם תנאי התשלום לא רלבנטיים עבורו.
בטח בכל מיני קורסי מכירות (של פעם) לימדו אתכם לתת ללקוח להבין את הערך אז זהו ששון לא צריך להסביר לו את הערך כי הערך היחיד שהוא קונה זה אפקטיביות. ואת זה אי אפשר למכור אפשר רק להדגים און ליין.
מחיר על השולחן מיד לסגור את ההצעה במקום לא לחכות ולשלוח לו במייל הוא חם עכשיו לסגור עכשיו יכול להיות שעד מחר הוא כבר יפגוש מישהו יותר יעיל מכם.
גילוי נאות: לקוח מסוג ששון הוא הלקוח הכי אהוב עליי (למה כי גם אני קצת ששון בעצמי…).
המסר הזה הוא חלק מסדנא מרתקת שלי על טיפוסי לקוחות שאותה אני מלמדת בקורס המכירות שלי: "איך למכור מבלי להיות מאעכר"?
אני מתה על הקורס הזה המחיר שלו מצחיק והתוצאות מדהימות. אני מרגישה שזה חלק ממני ומשהו שממש שעושה לי שמח בלב ללמד אנשים כלים פשוטים ומדוייקים לסגור עיסקאות בקלות בהנאה והומור מטורף.
נפתח עוד מחזור אתם הכי מוזמנים להיצטרף! אם בא לכם להבין איך אנשים חושבים לדעת לזהות אותם ולדבר אליהם בשפה שלהם בפשטות ולא להעמיד פנים ולזייף ולחרטט אלא פשוט להיות מי שאתם הקורס הזה בשבילכם.
הקורס מיועד לאנשים שנמאס להם להיות צבועים ולהעמיד פנים רק בשביל למכור, מתאים לאנשים ששונאים מכירות מוות ורוצים להבין את ההיגיון שמאוחרי כל תהליך מכירה ולהיות בשיא גדולתם בשטות ובאותנטיות.
הנה קטע מסרטון קצר של בוגרי קורס המכירות שתוכלו להתרשם מהחוויה והעוצמה:
http://www.youtube.com/watch?v=Hbjl6Yer2TM
ואם תלחצו כאן תוכלו לקבל את כל הפרטים:
נ.ב. OK הבנתם מיהו לקוח מסוג ששון אבל כמעט שכחתי להסביר לכם איך אתם יכולים לזהות אותו?
לקוח מסוג ששון אפשר להריח ממרחקים, הוא מתקשר אומר: "הרגע הייתי באתר שלך ומיד התקשרתי אני רוצה לתאם פגישה!
אתם שואלים: "מתי נוח לך"?
ששון: "עכשיו, אפשר לבוא"?
הוא כבר בטלפון שואל כמה זמן לוקח לעשות X תוך כמה זמן הכי מהר אפשר לקבל Y האם יש במלאי? ששון אף פעם אין לו סבלנות שישלחו לו בדואר והוא תמיד מעדיף לבוא לקחת עכשיו.
אשמח לשמוע אם אהבתם את הפוסט?
תכתבו לי כאן למטה
שלכם באהבה ענקית
נוגה
25 בנובמבר 2015
9 בנובמבר 2015
14 באוקטובר 2015
21 בספטמבר 2015