יום שבת , 9 ינואר 2021
להזמנת משחק הקלפים שעושה שינוי אמיתי בחיים לחצו כאן!
ישנם 7 סוגי לקוחות:
היום נלמד איך סוגרים עיסקה עם לקוח מסוג רון חשבון?
לפני שיודעים איך סוגרים עיסקה עם לקוח מסוג רון צריך לזהות אותו! מיהו לקוח מסוג רון חשבון?
לקוח מסוג רון חשבון הוא בן אדם זהיר שונא סיכונים אוהב ביטחון ומנסה לייצר לעצמו ביטחון וודאות 24 שעות ביממה.
הדרך היחידה שלו לייצר ביטחון היא למדוד הכל בטבלאות ולראות מה נכנס לטבלה, כמה זה עולה ומה המתחרים מציעים לו. הוא בן אדם שקול והגיוני, לעולם לא יקבל החלטות רציונאליות. הוא אוגר נתונים כפייתי ואם אין לו את כל התמונה הוא לא יקנה.
רון חשבון – נתונים אוהבים המון:
הגיוני, שקול, מחושב, בודק עובדות (אם נדייק את כל העובדות בעבר בהווה ובעתיד) הכל אצלו באקסל וכל אינפורמציה הוא מכניס לטבלה.
הוא חושב תמיד בטבלה
ולכן הדרך היחידה למכור לו היא להכניס לו את הכל לטבלה לעשות לו סדר בראש לתת לו כמה שיותר נתונים עם הרבה פרטים מאוד קטנים ומשעממים (שמבחינתו הם מאוד חשובים).
חשוב לו סטטיסטיקות, כמה זמן זה לוקח למי זה הצליח לפי איזה שער דולר מחשבים ומהו פוטנציאל ההסתברות לטעות, כמה זה עולה איזה רכיבים ממה זה עשוי, איזה חומר גלם ועוד?
ואז,
אחרי שהוא יעלה את הכל לטבלה, הוא ייבחן את זה מול עוד 2-3 אופציות אחרות שמציעים לו את אותו הדבר (לתפישתו) שהוא בודק במקביל לפי אותם פרמטרים.
אז אחרי שנתתם לו את כל הנתונים
והוא השווה סוסים עם סוסים ופרות עם פרות
חשוב להכניס לו איזה שתי עיזים ענקיות שהוא לא יכול למדוד ושאין דרך למדוד אותן
כך הוא מתבלבל ומכיוון שהוא שונא סיכונים, אם הטבלה שלכם אחידה מול כל המתחרים, אבל יש לה תוספת שהוא לא יכול לשקלל את הערך שלה אז הוא חושב שההצעה שלכם יותר טובה משל המתחרים וכדי לייצר ודאות ולהמינע מהסיכון שהוא יפסיד משהו הוא יקנה מכם.
אחד הדברים שחשוב לדעת על מכירות:
שמכירה מוצלחת תחילתה באיסוף מודיעין על הלקוח ולזהות שהוא כזה.
גם אנחנו לא הולכים לתקוף מטרות בעיראק בלי לאסוף מודיעין!
איך מוכרים?
איך אוספים מודיעין? הכל בקורס המכירות "למכור כדי לסגור".
להבטחת מקומכם בקורס שנפתח ב-23/05/2013 לחצו כאן!
קורס מכירות משולב בעבודה רוחנית ובהבנת נפש האדם.
הקורס מתאים לאנשים ששונאים למכור אבל שיחסים בין אנשים חשובים להם.
אם אתם רוצים לדעת איך לבנות את האסטרטגיה של המכירה, הירשמו לקורס
ותחשבו איך יוצרים קשרים עם הלקוחות? איך מרימים להנחתה ואיך סוגרים עיסקה?
בפוסט הבא נדבר על ליאור בוכה מאחור, לקוח מסוג אחר.
יום מהמם,
נוגה וידר.
מומחית למיתוג, שיווק יצירתי ומכירות.
נ.ב.
לקוח מסוג רון חשבון הוא לקוח השוואתי וגם כשתתנו לו את השירות הוא תמיד ירצה מגוון אופציות כדי שיידע לקבל החלטה.
לפני שאתם מוכרים לו תחשבו בכלל אם בא לכם לקוח כזה?
18 בדצמבר 2014
18 בדצמבר 2014
30 ביוני 2014
26 במאי 2014