יום שלישי , 26 ינואר 2021
להזמנת משחק הקלפים שעושה שינוי אמיתי בחיים לחצו כאן!
הי לכם, לפני שאני אתחיל את המייל, קודם כל רציתי לשאול:
האם גם לכם יש סחרחורת מהשיווק בתקופה האחרונה?
האם גם אתם נתקלים בכמות גדולה של אנשים שמשווקים ואומרים לכם:
ואתם מרגישים:
לחץ בחזה,
קוצר נשימה,
עצבים,
תסכול,
מה עושים עם כל הצונאמי השיווקי הבלתי נגמר הזה?
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאא
מאיפה מתחילים? איך עושים את זה כמו שצריך? מה האמת?
בלי לעשות טעויות, הדבר הכי מפחיד זה שחס וחלילה אולי לא נעשה את זה נכון!
ואז מבטיחים לנו אנשי שיווק יודעי דבר:
אתה לא שם => אתה לא קיים!!!
ואנחנו לא רוצים לטעות, בכל זאת, זה העסק שלנו מאיפה מתחילים?
מה האמת?
אז, בואו נחזור למקור לרגע,
ננשום,
ונעשה סדר: ונתחיל בלהבין מה זה בכלל מיתוג ושיווק דיגיטאלי? ואיך הגענו לעולם וירטואלי?
פעם לפני שנים אם היית איש מקצוע טוב השם שלך היה עובר מפה לאוזן, ואז היו לך לקוחות.
אחר- כך התקדמנו, השתכללנו ופרסמנו בדפי זהב, אם היינו ב- אאאא ובניו מצבנו היה טוב והיינו בין הראשונים.
עם הזמן פתאום היינו צריכים כרטיסי ביקור.
ושנה אחר-כך, כל זה לא היה מספיק והיינו צריכים גם אתר אינטרנט.
עד כאן הכל היה פשוט, נורמאלי, שפוי, קל מובן.
תוך שנתיים כל השוק השתנה, ואיתו השתנה גם השיווק.
אנחנו התחלנו לכתוב טקסטים כדי למצוא חן בעיני מנועי החיפוש של גוגל,
בלילה היינו אחרי יום עבודה נכנסים למדינה חדשה מדינת פייסבוק עושים לייקים מאשרים חברויות ועוד ועוד.
ופתאום שומו שמיים, גם זה לא מספיק!!!
למה זה קורה?
אם בעבר היית איש מקצוע מעולה, אנשים היו מגיעים אליך לעסק, לחנות, מתרשמם פוגשים אותך לוחצים יד עושים עסקים. אנשים היו מסתכלים אחד לשני בלבן של העין.
היום החבר הכי טוב שלנו זה המחשב!
בלחיצת כפתור אחת אתה עושה שיווק מדהים, מגיע להמוני אנשים, מקבל מיליון תגובות ואתה מבין שיש פוטנציאל עצום אבל מרגיש זנוח מחוץ למגרש. יש תחושה כזאת כאילו כולם שם, כולם מבינים את כללי המשחק ורק אני, נשארתי מאחור לבכות לבד בחושך.
ובעצם השיווק הפך להיות בעצם המקצוע העיקרי של כל בעל עסק, אנשים פעילים ברשת בפורומים בכל מקום שרק אפשר לקבל ממנו זרזיפים של חשיפה במדיה וכל אחד מנסה להקים לעצמו קהילה ולמכור לה.
אז מה הדברים שכן חשוב לדעת לפני שצוללים למיים העמוקים האלה – שיווק דיגיטאלי הוא שיווק בלחיצת כפתור לכמות גדולה של אנשים.
לפני הכל, בואו לא נשכח מה שהכי חשוב: מי שעובד יפה ונותן שירות טוב ועושה עבודה טובה הבשורות הטובות שאם יפעל נכון בשיווק האינטרנטי יהיו לו לקוחות.
חשוב לכתוב תוכן שיווקי יפה אבל זה לא מספיק צריך לדעת גם איפה לשים אותו.
חשוב מאוד הטיימינג מתי שמים אותו? ובעיקר חשוב לשווק ללקוחות מדוייקים ולא לכל אחד!
צריך לדעת לפלח את קהל המטרה אליו אנחנו מכוונים.
החדשנות והגאונות שבשיווק האינטרנטי זה שמאוד קל להביא לקוחות ממוינים, לידים מדוייקים, שמהם תגיעו לשיחות סגירה ולמכירה ולא לאנשים מתעניניינם או אנשי ריגול תעשייתי שאוספים מידע ומגיעים לשיחות חפירה.
מהם הכלים הכי חשובים שצריך לדעת בתקציב מצומצם (ככה בקטנה רק בשביל הסיפתח) מה שנקרא השיווק הבסיסי לפני שצוללים למים העמוקים:
מאוד חשוב שהאתר יתאים גם למכשירים סלולאריים כי כולנו מחפשים בסלולארי ואפילו לי קורה שאני במשרד ליד מחשב אבל גולשת ומחפשת באיפון, זהו כוחו של הרגל.
זהו פה חייבים לעצור
כי אם תצליחו לעמוד בכל ארבע המשימות האלה בכבוד כבר יהיו לכם מספיק לקוחות ואם זה לא מספיק ויש לכם הרבה זמן פנוי וגם תקציב מיותר אפשר להמשיך לשיווק אינטרנטי למתקדמים אבל זה כבר למייל אחר (כדי שלא תברחו לי באמצע).
הכי חשוב,
לעשות את זה בקלות, בפשטות ובכיף ולהנות מזה!!!
כי אם לא תהנו, לא תעשו! ואם זה לא יהיה פשוט, אז… זה פשוט לא יהיה!
למי שחשוב לו להרחיב את הידע ולשמוע על כל הכלים הכי חדשנים בתחום השיווק וכל מה שקשור לחדשנות במיתוג
מוזמן להצטרף לכנס החדשנות בשיווק ביום רביעי הקרוב בכפר סבא.
אני ארצה שם על מיתוג יצירתי בעולם וירטואלי של שיווק דיגיטלי.הכנס ממש שווה ויהיה בו המון ערך של הרבה אנשי מקצוע מדהימים שבאמת יש להם הרבה מה לתרום הנה הקישור לכנס
אל תפספסו, הכנס הזה יכול לפתור לכם את המשבר הוירטואלי דיגיטאלי!
ולתת לכם ערך מדהים שבאמצעותו תוכלו לשווק את העסק ולהפוך אותו לפנומנאלי
להבטחת מקומכם בכנס לחצו כאן
להת'
נוגה
21 בספטמבר 2015
13 בינואר 2015
18 בדצמבר 2014
16 בספטמבר 2014